Gå til innhold

Hva er ditt forhold til sexleketøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal nevnes at jeg har en fast men er singel. Han har nylig begynt å mase om sexleketøy! Jeg elsker sexen vi har uten leketøy, den er varierende og vi varierer plasser å gjøre det også på. Jeg bruker igrunn kun dildo alene, og ser ikke helt "vitsen" med leketøy hvis man har det bra i senga uten? Han er giira på tanken på dildo, ser jo den.. :P Men synes faktisk ikke tanken på dildo er like spennende som han synes. Hadde vel ikke vært så kjempefett om jeg hadde mast om at han måtte ta en mus på boks?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dildo fatter jeg virkelig ikke poenget med. Hverken med eller uten partner.

Men vi bruker vibrator (hovedsaklig jeg på klit) og ettpar andre ting; glidemiddel en gang i blandt, penisringer, fjær osv. Om man er komfortabel med det er det jo kun med på å øke lyst, spenning og variasjon.

Skrevet

Jeg brukte dildo flittig da jeg var alene, ikke dumt å bli fylt opp litt ;) Når det gjelder andre leketøy.. vel, vi prøvde oss fram og lekte litt med forskjellige ting i starten, men har lagt fra oss det meste etter hvert. Hm, kanskje jeg skal lete litt i skuffen og se om jeg finner noe spennende?

Skrevet

Jeg er singel, og bruker vibrator av og til når jeg får lyst på en orgasme eller fem ;) Brukte vibratoren da jeg var sammen med eksen også. Bruker laaaang tid på å komme, og ofte kommer jeg ikke heller, uten vibratoren.. Kommer bare ved stimulering av klitoris..

Nå har jeg akkurat bestilt meg en "rabbit", og er kjempespent på om den tilfører noe mer enn den vanlige vibratoren.. hmm.. burde egentlig fått den i posten snart.. ;)

Skrevet

jeg har MYE leketøy :D har vel 5 dildoer, butplud, vibrerende egg osv. jeg å typen min har utrolig bra sex å finner nye steder hele tiden, men er fint med litt leketøy av og til, spesielt siden han tenner EKSTREMT på at jeg bruker dildo på meg selv så han ser på. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...