Gå til innhold

Trillinger i magen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i uke 6 da så GYN 2 stk, men var rimelig sikker på at den ene kom til å gå til grunne.. Jeg hadde innfunnet meg med at det kunne være både 1 og 2 inni magen da jeg idag uke 8+2 var på ny UL og fikk høre 3 hjerter banke <3,.. Fikk beskjed om at 2 av de som er eneggede tvilliinger deler både morkake og fostersekk noe som kanskje kunne føre til komplikasjoner senere?... Tvillingene var ca 1,5 cm og det andre fosteret var ca 1,7 cm. Alt så bra ut enn så lenge..

Men herregud vi har prøvd i 2 år, og når vi plutselig klarer det klarer vi det så inni granskauen og!! Er overlykkelig og vettskremt samtidig...

Er det noen som har vært borti noe lignende? hvordan gikk det i så tilfelle??

• 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ser at ingen har svart deg. Hvordan har det gått? Jeg regner med at du har fått ut alle tre nå? (Mulig du ikke akkurat har tid til å svare her da!) Vi oppdaget også trillinger på ul da jeg var 8+2. Nå er jeg 13 uker på vei og skal på ny ul i morgen for å sjekke om de er en- eller flereggede.

• 1 måned senere...
Skrevet

heisann.. Da jeg kom tilbake på UL i uke 18 var det bare 1 igjen. De andre har legene ingen svar på hva som har skjedd med. Men idag er jeg nesten glad for det. Lille gutten vår kom til verden 6 uker før tiden med et brak.. Han ble tatt ut med akutt keisersnitt og var livløs da han kom ut..Alt er bra med han idag, men han er liten enda, veide 1900 g ved fødsel og vi ble skrevet ut fra sykehuset etter 2 uker, da veide han 1530 g.. Det viste seg at store deler av morkaken var død og lillemann har nesten ikke fått i seg næring, hadde vi kommet til sykehuset 1 time senere ville han mest sannsynlig ikke overlevd. Vil ikke tenke på utfallet hvis det hadde vært 3 inni det. Gratulerer så mye med 3 herlige i magen, håper alt går bra i svangerskapet! :) husk bare å stole på magefølelsen din! Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar, det var synd å høre at du mistet to av dem, men samtidig så skal du jo prise deg lykkelig for han du har i dag :) Her vokser jeg stadig og alle tre har det bra - er i uke 22 nå og alt ser bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...