Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Er gått fri for p piller og min date kommer på Torsdag. Har informert han om at det er tomt for piller og at jeg ikke får hentet de ut denne uka. Han mener vi da heller bør ha oralsex bare..Er det såå fælt å ha sex med kondom? Synes helt klart det heller ikke er optimalt men innimellom går det jo som en nødløsning ;P er ikke så gira på oralsex og jeg har akkurat hatt mensen.. ÆSJ
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Derom det er en date bruker du jo selvsagt kondom uansett hvilken sex dere skal ha og uansett hva han sier. Du vet, den beskytter mot mer alvorlige ting enn graviditet.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Vi er nesten kjærester da, datet i 4 mnd:) Så er rimelig sikker vi kun har hverandre..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 ...men han er vei ikke jomfru...? Kondom, selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Dere er på dateren og du synes oralsex er æsj... jaja, stakkars mann sier jeg bare... han kan se frem til et spennende liv med deg skjønner jeg...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 "Men han er vel ikke jomfru?" - herregud, de har PULT i fire måneder, har du en regel på at så lenge folk ikke er jomfru, så har du kun sex med folk med kondom? Spesielt.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Vi har oralsex du siste her, men det er ikke favoritten akkurat.. Spesielt ikke rett etter mens.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Litt anspent? Det var en spøk. Poenget er at man bruker beskyttelse hvis hun ikke vil bli gravid akkurat nå. Det ser det jo ut til at hennes utvalgte også mener, siden han kun vil ha oralsex. Jeez!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Han hinter fram til sexleketøy og det meste her, så får se Ingen planer om graviditet nei! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå