Gå til innhold

15 000 kr..hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi leier nå, men har kjøpt leilighet. så derfor har vi 15 000 kr fra depositum her vi leier nå.

jeg vil ha ny sofa og spisestue.. mannen mener vi skal bruke pengene på førerkort til meg. ja jeg vil også ha førerkort..men ønsker meg det andre og ;) hva ville du valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig førerkort, skjønner ikke at det er et spørsmål engang.

Skrevet

Helt klart førerkort. Det viktigste først.

Skrevet

Nå må jeg le, "ta førerkort" tenkte jeg da jeg så overskriften din og så var det faktisk et av alternativene.

Så, ja: ta lappen!

Skrevet

førerkort

skjønner ikke at det er et alternativ engang

Skrevet

hehe, okey, jeg kan ikke vise dette til mannen ;) hehe.. jeg er jo enig i det..det er bare at jeg vil ha ny sofa.

HI

Skrevet

Førerkort er uten tvil det viktigste.

Skrevet

førekort.

driver med det selv. og det er godt og snart være ferdig.

Skrevet

Førerkort!

Hvordan kan du i det hele tatt se for deg livet videre uten førerkort? Jeg har selv litt større barn som har fotballtreninger, kamper i nabobyen, håndballturneringer, vennebesøk osv osv. Stakkars mannen min om han var den eneste som kunne kjøre ;)

Sofa MÅ du ikke ha enda..

Skrevet

Kommer jo an på hvor dere bor da, om du har behov for førerkort eller om kollektivtrafikken er så bra at du ikke trenger det..?

Uansett så er nok et førerkort greit å ta, sånn at man har det, syns egentlig det er litt fascinerende med mennesker som har passert 18-19 år, og fortsatt ikke har tatt lappen, men det er kanskje fordi jeg bodde ute i hutiheita da jeg var 18 år.. :)

Skrevet

hvor lang tid bruker man på og ta lappen egentlig? det er vel kanskje litt forskjellig...? skal jeg begynne på det nå så vil jeg at det skal gå litt fort.. jeg har ikke øvelseskjørt mye enda,så må vel begynne med det først..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...