Gå til innhold

Utålmodig...allerede!


Nynnhild

Anbefalte innlegg

Jeg går jo å tenker på den lille spiren hele tiden. Tiden går jo fort, men allikevel så sakte. Noen som har noen tips til å endre tankegangen litt? Annet fokus enn å vente...Noen som har det som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja, tida går veeeldig sakte. Føler jeg har visst om graviditeten i flere uker, men i virkeligheten kun 2-3 dager :-P. Også er det sååå lang tid igjen. Trenger absolutt noen tips til og få tida til og fly forbi og tankene virre et annet sted :-). Føler jeg vil strutter med magen så alle ser, men er jo en stund til det kan gjøres :-/ æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Jeg føler akkurat det samme :)

 

Dagene går såååå sakte :) Men idag skal jeg på tidlig ultralyd og forhåpentligvis høre hjertet til lille spiren (7 Uker).

 

Jeg prøver å se på gode filmer/ gjøre noe kjekt med venninne / trene / bowle eller stikke på kafe.

Alt for å prøve å tenke på andre ting :)

 

Men ikke lett å være tålmodig for noe man gleder seg så mye til :)

 

Husk: Det kommer den dagen da du tenker at jammen gikk dagene fort :)

 

Nyyyt dagene akkurat nå! Lev i dag er mitt tips :)

 

Med vennlig hilsen ei solstråle i regnvær =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er kjempe utolmodig, vil fortelle alle det, og få stoooor bollemage! og helst skull babyen vært ute igår! hehe Enda jeg bare er 5+2 uker enda! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også svært utålmodig, og med tanke på at vi fant ut det så tidlig (3uker på vei) så blir det jo ekstra lang ventetid!!!

Vi har kjøpt billetter til Thailand og turen må planlegges, det får tankene over på noe annet!! I tillegg er strikking en fin hobby for da kan man ikke sitte å google alt man lurer på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi fler! Gleder meg til magen synes og jeg kan fortelle det til fler! Foreløpig har vi bare fortalt det til nærmeste familie og vil vente til vi er 12 uker på vei til å fortelle det til fler (er 7+3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, samme her! De siste 3 dagene siden jeg fikk positiv test har gått utrooooolig sakte... Om dagene fra el til IKM har vært lange i det siste, så er det nesten enda verre nå! Nesten så jeg håper på å bli litt kvalm så jeg i allefall føler meg litt mer gravid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...