Gå til innhold

Utålmodig...allerede!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff ja, tida går veeeldig sakte. Føler jeg har visst om graviditeten i flere uker, men i virkeligheten kun 2-3 dager :-P. Også er det sååå lang tid igjen. Trenger absolutt noen tips til og få tida til og fly forbi og tankene virre et annet sted :-). Føler jeg vil strutter med magen så alle ser, men er jo en stund til det kan gjøres :-/ æsj...

Heisann :)

Jeg føler akkurat det samme :)

Dagene går såååå sakte :) Men idag skal jeg på tidlig ultralyd og forhåpentligvis høre hjertet til lille spiren (7 Uker).

Jeg prøver å se på gode filmer/ gjøre noe kjekt med venninne / trene / bowle eller stikke på kafe.

Alt for å prøve å tenke på andre ting :)

Men ikke lett å være tålmodig for noe man gleder seg så mye til :)

Husk: Det kommer den dagen da du tenker at jammen gikk dagene fort :)

Nyyyt dagene akkurat nå! Lev i dag er mitt tips :)

Med vennlig hilsen ei solstråle i regnvær =)

Jeg er også svært utålmodig, og med tanke på at vi fant ut det så tidlig (3uker på vei) så blir det jo ekstra lang ventetid!!!

Vi har kjøpt billetter til Thailand og turen må planlegges, det får tankene over på noe annet!! I tillegg er strikking en fin hobby for da kan man ikke sitte å google alt man lurer på :-)

Annonse

Åhh, samme her! De siste 3 dagene siden jeg fikk positiv test har gått utrooooolig sakte... Om dagene fra el til IKM har vært lange i det siste, så er det nesten enda verre nå! Nesten så jeg håper på å bli litt kvalm så jeg i allefall føler meg litt mer gravid :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...