Gå til innhold

Håpløst å selge brukte klær??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke napp for tiden. Verken på pakker eller enkeltplagg. Mye merkeklær som lego, minymo, claire. I pakker har jeg snittpris på 25 pr plagg i str 110-116. klær som nesten ikke er brukt. Babyklær har jeg snittpris på 11 med god blanding av merkeklær og HM.

Jeg tar vel for mye da, siden ingen er interessert. Jeg hadde kjøpt om jeg kommer over slike pakker, men finner ikke noe i aktuelle størrelser...

Hva tenker dere - vegrer folk seg for å kjøpe brukt, har jeg for høy pris, vil man ikke kjøpe av ukjente? Eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri kjøpt pakker. Sjansen for at du og jeg har helt lik smak er ikke så stor, så hvorfor kjøpe ting unødvendig... greit nok at det er brukt, men jeg vil jo helst bare ha klær det er aktuelt å bruke likevel. Enkeltplagg skal være noe jeg virkelig vil ha og til en grei pris for at jeg skal gidde... synes ikke barneklær er dyrt (kjøper vanligvis ikke masse merkeklær bortsett fra når et er salg), og det er mye lettere å bare gå på butikken enn å ordne med henting/forsendelse etc.

Skrevet

Jeg har prøvd å selge klær på finn.no ,Skulle ha ca 20 kr plagget.Fikk ikke solgt noen ting desverre:(Har du fått solgt noe før på finn?Nå tenkte jeg å legge ut igjen maks 10 kr plagget.Skal også lage pakker og da blir det enda rimeligere.Og ta 60 kr for hvert sko par.Det kan da ikk være dyrt? Selger du sko ??for det er jeg inntressert i å kjøpe ,til gutt.

Skrevet

Jeg bare lurer på hvorfor fretx får solgt klærne sine.Og der er det mye dritt.Og i tillegg er det dyrt.TAR 50 kr for en stygg genser til barn.Jeg har mye finere klær å selge en den dritten fretex selger.

Skrevet

Synes egentlig at klær fra HM, Cubus, Kappahl osv. bør selges for 10 kroner plagget, pleier jo å selges veldig billig på salg også.

Skrevet

jeg selger ikke på finn.. men på qxl. legger ut plagg enkelt vis og starter på 1-5 kr pr plagg.. noen ganger mer. men her byr folk det de vil ha..

kansje det er noe for deg.

jeg kjøper ingen pakker med klær,. har aldri bruk for veldig mye klær og trenger jeg et eller to plagg så er det ingen vits og kjøpe pakker.

Skrevet

Jeg kjøper aldri brukte sko uansett pris.

Kjøper klær brukt om det er rimelig, fint og ikke i pakker slik at jeg kan velge de plaggene jeg vil ha.

Solgte en del klær for litt siden, Det var ull jeg solgte billig og hadde en enorm pågang av interesserte.

Skrevet

Jeg har kjøpt mye brukt. Men pakker kjøper jeg bare om det er veldig billig, for du vet ikke helt hva du får, og hvordan du liker klærne. Ellers kan jeg kjøpe løst om det er noe som interesserer meg, men blir helst utetøy det da. Kjøpte en gang 3 søppelsekker med jenteklær til 600 kr. Masse flotte klær, meget pent brukte. Så jeg kjøper veldig gjerne brukt i pakker, men da må det være billig.

Skrevet

Tror dere det er mulig å få solgt tynne bilposer/vognposer i fleese, soveposer til innebruk i små str, og ubrukte vår/høstjakker i 62? Eller er det bare å gi til fretex?

Skrevet

Både kjøper og selger enkeltvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...