Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Er det noen som har erfaring fra disse soveposene? Dattra mi på 2 år trenger en vognpose til å sove i i bhg og det virker som en vanlig Voksipose blir for kort i det lange løp. Er det noen andre poser dere kan anbefale?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Før du investerer stort i en ganske dyr pose så tenk på at det er sjelden barn over tre år sover i barnehagen, så det er kanskje ikke så lenge før du skal kutte ut utesovingen. Når det er sagt så har jeg sverget til Voksi for alle mine sønner, og de er lange ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Det var derfor jeg tenkte jeg kunne kjøpe denne Little Mammut. Den har en ekstra del så den kan bli 140 cm lang. Den er 105 cm uten. Vi elsker å dra på teltturer så det blir vel mest lønnsomt tror jeg. Den er billigere enn Voksien også
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Vi har hatt ajungilak knøtt som vognpose. Veldig fornøyd. Den har blitt brukt på teltturer og båtturer også og er deilig og varm å ligge i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå