Gå til innhold

Hvordan er blodtrykket deres nå på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 40 med termin fredag 14. Har vært hos jordmor under svangerskapet men måtte i dag til lege pga sykdom. (Det var en nedtur men alt var bra med babyen:)) Men jeg hadde en del høyere blodtrykk i dag enn tidligere. har vanligvis hatt 120/70 hele svangerskapet men hadde i dag 139/96. jeg syntes det var litt høyt men legen var ikke bekymret, bl.a. fordi jeg ikke hadde vondt i hodet. Fikk jeg det måtte jeg komme for å måle på nytt.

Hvordan er blodtrykket deres? Må si jeg tenker litt på det fordi min mor fikk svangerskapsforgiftning med min lillebror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tidligere hatt problemer med høyt blodtrykk. Men rundt uke 36-37 sank det til normalen. Men da hadde jeg samme som deg og litt høyere noen ganger.(Var da på sjekk 1-2 ganger i uken + at jeg måtte på sjekk på kk) Siden undertrykket ditt er så høyt, og overtrykket ditt er jo omtrent på 140 så ville jeg trodd du måtte komme tilbake å sjekke en gang til denne uken? Hvis ikke ville jeg ring til føden å hørt med dem, kanskje du får kontroll der tidligere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...