jippi78 Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Er nå i uke 40 med termin fredag 14. Har vært hos jordmor under svangerskapet men måtte i dag til lege pga sykdom. (Det var en nedtur men alt var bra med babyen:)) Men jeg hadde en del høyere blodtrykk i dag enn tidligere. har vanligvis hatt 120/70 hele svangerskapet men hadde i dag 139/96. jeg syntes det var litt høyt men legen var ikke bekymret, bl.a. fordi jeg ikke hadde vondt i hodet. Fikk jeg det måtte jeg komme for å måle på nytt. Hvordan er blodtrykket deres? Må si jeg tenker litt på det fordi min mor fikk svangerskapsforgiftning med min lillebror.
♥ Min engel ♥ Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har tidligere hatt problemer med høyt blodtrykk. Men rundt uke 36-37 sank det til normalen. Men da hadde jeg samme som deg og litt høyere noen ganger.(Var da på sjekk 1-2 ganger i uken + at jeg måtte på sjekk på kk) Siden undertrykket ditt er så høyt, og overtrykket ditt er jo omtrent på 140 så ville jeg trodd du måtte komme tilbake å sjekke en gang til denne uken? Hvis ikke ville jeg ring til føden å hørt med dem, kanskje du får kontroll der tidligere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå