Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 lite/ingenting oppe, er dere klar over hvor dumme dere ser ut?? Øyene deres ser bittesmå ut, litt sånn griseaktig ut (gris som i ; nøff nøff). Skal dere absolutt ha MASSE sort eyeliner på våtkanten nede, MÅ dere ha oppe også!!! Helst skal dere ikke ha masse eyeliner nede i det hele tatt; stygt!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 HEHEHEHEHEHE Sånn som mora til han derre som røk i Big Brother? Husker ikke hva han hette.. men rar stemme hadde han i allefall.... litt sånn nøff nøff
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Enig! Man skal aldri ha eyeliner nede uten å ha oppe, det er en ufravikelig regel. Masse eyeliner nede er stygt uansett!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg bruker en butt eyeliner og tar 1/3 av kanten nede fra ytterst mot innerst, ingenting på resten av nedre kant, så tar jeg hele kanten oppe, men også med butt blyant. Bruker våt q-tips for å fjerne det som er for mye. Så bruker jeg en mascara som nesten er tørr, sånn at den avgir farge, men ikke sånn at vippene blir tjukke og ser fake ut. Får mye skryt av hvordan jeg sminker øynene, har lært dette av en kyndig venninne:-) Helt enig i at for mye eyeliner gir griseøyne, IKKE pent! Spesielt ikke når folk begynner å runde førti...., da må man roe litt på sminken altså..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Hehee, ei på jobben min har altid MASSE blå eyeliner nedem, og ikke noe annet enn mascara oppe. Hun har blå øyne så hun syns sikkert det er lurt.... Skulle tro hun øevde på 80 tallet med øyesminka. Ellers er hun kjempefin på håret og kult kledd... 29 år. Fatter ikke hvorfor folk kiner på tjukke lag nede. Og ja, HI! Hun ser jaggu ut som om hun har griseøyne! HAHAHA!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Tull! Jeg jobber som make up artist, og så lenge man gjør ikke gjør det på en usmakelig måte, så er det ikke noe problem! Hvor gamle er dere? 14?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Ja, akkurat slik som mora til han som røk ut fra bb på søndag hehehe hi
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Det fineste er å ta eyeliner UNDER våtkanten nede, og over oppe som man drar litt ut på sidene, litt på skrå oppover.. Da åpner man opp øynene... Og hvit kajal på våtkanten nede.. Vil man ha intenst blikk så kan man jo ha svart på våtkanten nede, pluss under og oppe.. Jaja hver sin smak=)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Dere som er flinke med eyeliner. Hvilken bruker dere? Jeg finner ingen jeg liker.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Nei, man ser rimelig dust ut med en tjukk strek under våtkanten. helt ungdomsskolen 1997
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #11 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg mente selvfølgelig de som tar masse eyeliner UNDER våtkanten nede, sånn typisk; dritt tjukk sort strek som går hele veien nede. Ikke duset ut ellernoenting. Det er stygt. Det er usmakelig uansett åssen man ser det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå