Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Hvilke erfaringer har dere med Troll-dress? Er det en god dress? Jeg vil ha dress med avtagbart fôr. Da er det ikke så mange å velge i, som jeg kan se. De jeg har funnet er Troll og Helly Hansen. Hva ville dere valgt? Lilla Troll eller rød HH?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har skogstad. Den har uttagbart for. Virker ok, men jeg syns den er litt tung. helly HAnsen har jenta mi i høstdress, den er lett og kjempefin, men hun blir våt i den. men kan jo hende vinterdressen er annerledes. Troll har jeg ikke erfaring med.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2011 #3 Skrevet 14. oktober 2011 Ingen andre som har eraringer med disse dressene? Har fortsatt ikke klart å bestemme meg!! Sukk. HI
The Bad Gal Skrevet 14. oktober 2011 #4 Skrevet 14. oktober 2011 Vet veldig mange som har vært fornøyd med Troll. Hadde Troll-dress med ullfor til minstejenta sist vinter, men da var hun knapt året gammel, så den fikk jo ikke "kjørt seg" helt, men jeg var veldig forønyd med den. Fin passform og den holdt på varmen uten at hun ble klam. Nå var det ikke avtagbart for i, ser for meg at det kan by på litt kløn, ihvertfall for barn som er så store at de kler seg selv(men her har jeg ingen erfaring, altså) Eldstejenta mi har en to-delt Troll med ullfor, heller ikke avtagbart for, men har vært ganske fornøyd med den også, særlig jakka. Synes midjen på buksa var så som så, men det går mer på passformen. Jakken er super:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå