Gå til innhold

Hvor mange barn har du lyst på, og hvor mange har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mitt tredje barn, samboer og mitt sitt andre barn sammen.

Jeg har alltid ønsket meg tre, så jeg føler jeg er skikkelig i rute.

Men skal se at jeg har lyst på fire når først denne krabaten kommer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ønsker oss 3 barn, jeg er nå gravid med nr 2. jenta vår er akkurat 1 år, så her blir det tett. satse på nr 3 om en 4-5 år:) men skal aldri si aldri om det kommer en nr 4, men i følge sambo holder det med 3:) å forsåvidt er jeg enig!

Skrevet

Har lyst på en vi. :)

Max to, men det blir ikke denne uka og er heller usannsynlig at skjer i det i hele tatt. :P

Skrevet

Jeg venter mitt fjerde barn nå, og det blir kanskje 5 barn før vi setter strek her i huset :)

Skrevet

Jeg er på min første nå, vil ha 3, to egene og adoptere en til slutt=)

Skrevet

Venter nr 3, kunne godt tenkt meg 4, men vet ikke om jeg orker flere graviditerer og fødsler..

Skrevet

I utgangspunktet har jeg lyst på stor familie :) Så en 3-4 høres fint ut. Men realistisk sett blir det nok 2 tette og muligens en til litt senere. Sambo vil bare ha 2, men er på gli mot 3 ;) Så får håpe på tvillinger på den siste! Hehe. Men nå venter vi vår første begge to, så mye kan endre seg!

Skrevet

Har to gutter og venter nå en liten i juni. Har alltid hatt lyst på tre barn, så nå er familien snart komplett:)

Skrevet

Vi har en gutt og venter en liten i mai. Alltid hatt lyst på 2 barn så det holder for oss :)

Skrevet

Ønsker 2 og andremann er på vei :-)) Helt perfekt! Håper bare det går bra...

Skrevet

Jeg har alltid ønskt meg tre! Har en gutt på 15 mnd og er straks 5 uker på veg med nr 2!

Skrevet

Har ei jente fra før på snart 2, venter nr. to med termin 15. juni foreløpig. Hadde lyst på 3-4 barn, men mannen har forlatt meg, så det blir i så fall ikke med ham...:( snufse

Skrevet

Hva?! Ble litt satt ut nå... Hvordan går det med deg? Er ikke den letteste situasjonen han har satt deg igjen i... Ingen fortjener å bli forlatt i den tilstanden. Håper du har folk rundt deg som støtter deg. Stor klem!

Skrevet

Har et barn, venter nr 2 i april. Vi ønsker 2 eller 3 barn, vi tar det som det kommer :)

Skrevet

Hei:) Det går veldig opp og ned. Jeg hadde overhodet ikke forventet å bli forlatt i en slik situasjon nei... Har vært gift i 6 år. I tillegg til det følelsesmessige er det også mye som må ordnes også er det økonomien da, plutselig var jeg alene om absolutt alt.. Men jeg skal klare det, jeg er faktisk glad jeg rakk å bli gravid først! Jeg vet jo ingenting om framtiden, om jeg vil treffe en ny mann...

Skrevet

hei jeg har termin om 9 dager og venter nr 5 :D dette er nok sistemann,har ei på 14,gutt 13,jente 5 og gutt på 2 år fra før :)

Skrevet

Ønsker oss to, og er akkurat i gang med første! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...