Gå til innhold

Hvorfor bryr hun seg ikke lengere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke bra av med det her..Men jeg er seriøst deprimert kjenner jeg.Hun jeg bor med sitter her halve dagen og natten.Jeg sier ikke at det er galt men hun bryr seg jo ikke lengere!

Hun lager bra mat og jobber mye med huset og hagen og barna. Men hun driter i meg.Hun var aldri sånn her før. Bodd sammen 6 år.. Hun er ikke kjip og ufin men hun bare mumler meg til svar og virker helt uintressert. Hva betyr dette? Moren min sa jeg skulle prate med henne men hun bare sier at alt er i orden..

Hilsen en som river av seg håret snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter hun her på natten? Hvor lenge da?

Skrevet

Er du mann eller er du lespisk?

Skrevet

bim/dib er dessverre vanedannende. Tro meg, eksmannen min ristet fælt på hodet innimellom han også.. hehe

Skrevet

Ja, det har nok ikke noe med deg å gjøre. Man blir avhengig! :)

Skrevet

Ligger stortsett å venter på henne fra 24! Noen ganger lengere da den yngste har mye magevondt å må bysses i søvn. Jeg er mann.

Skrevet

Mannen min er dritlei av at jeg spør om råd her inne i stedet for å tenke selv, som han sier. Men hallo...det er folk med erfaring her og jeg er fersk. Kanskje hun som sitter her mens du ligger og venter også har mye hun lurer på? Kanskje hun trenger å føle at hun har kontakt med andre i sin situasjon? Kanskje har hun behov for å få tankene vekk fra hverdagen litt? Du burde helt klart snakke med henne, men prøv å start med forståelse og ikke angrep. :)

Skrevet

Ok. Så dere tror ikke at hun ikke føler det hun skal? Er jo ikke det verste at hun bruker tid på et familieforum men mer at hun ikke er intressert,kysser meg ikke tilbake og er alltid for trøtt til å ligge inntil osv.

Skrevet

Snakk med henne du gode mann ;-) Vi damer har en tendens til å bli litt oppslukt i facebook og annen hjernedød underholdning når ungene er i seng!

Skrevet

Høres ut som om familievernkontoret kan være løsningen. Kanskje litt parterapi kan hjelpe.

Skrevet

Kan bare snakke for meg, men det er deilig og avslappende og sitte med pcen i fanget etter barna har lagt seg. Jeg trenger bare litt tid alene og kunne slappe helt av. Og dib er en super plass og kunne snakke med andre i samme situasjon

Skrevet

Jeg har prøvd alt føler jeg men.I går kjøpte jeg blomster og da gliste hun og ristet på hode,mumlet takk. Bare ydmykende egentlig.

Skrevet

Har dere andre problemer? Jeg er veldig slik som kjæresten din. Og her er det problemer nemlig. Saker vi har snakket om X antallganger....uten at han bryr seg/gjør forandringer. I det siste har jeg bare distansert meg. Orker ikke engasjere meg i det hele tatt. Vet det ikke er bra for forholdet, men orker rett og slett ikke bry meg....

Lykke til!

Skrevet

Men det bør kanskje ikke bli så mye at det går utover forholdet??

Skrevet

Ok. Jeg kan ikke si at det er andre problemer. Hun har ikke nok lønn mener hun men har sagt at det ikke spiller noen rolle og har ikke opplevd det som et problem. Hun lurte på hvorfor jeg trente meg enn vanlig,da sa jeg det som det var. At jeg følte at hun ikke tente på meg lengere. Da gliste hun igjen. Setter jeg meg ned meg henne sier hun omtrent ikke et ord. Nå har jeg gått bak ryggen hennes her,så da ser hun det jo. Håper det fører til noe godt.Takk for svar.

Skrevet

Har vi fått en trollemann her inne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...