Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 drakt: 500 tilbehør: 700 kr plus sko til 300 kr som jeg egentlig ikke ser på som tilbehør til bare det, kan brukes til vanlige klær også glad det ikke er jeg som skal holde festen, da hadde hele lønninga gått....jeijks:O
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Bruk det annen hvert år eller forskjellige fester,sy det om eller selg det på Finn og kjøp deg noe annet Vi lever en gang kos deg
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Hva slags tilbehør trenger du, som har kostet 700? Har vært på Halloweenfest flere ganger, har aldri brukt slike summer. Kjøper alltid kostyme på ebay eller i utlandet (er ofte i USA), da blir det ikke så veldig dyrt.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 blod, strømper, hånd"våpen", en annen ting som man bare måtte ha til kostymet... osv osv...jeg er veldig perfeksjonist, alt må være helt perfekt!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Ja, jeg er også perfeksjonist. Men man KAN jo gjøre det billigere... Synes det var sykt mye penger å bruke på et kostyme.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Jaja, da sparer jeg store summer, skjønner jeg, siden vi holder oss laaaangt unna en så u-norsk tradisjon. :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå