Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg spiser... og spiser... og spiser... og spiser!!!! enten til det er tomt, eller til jeg sprekker!!!! Ihvertfall føles det slik.... Jeg er ikke feit, men litt småkjukk begynner jeg å bli. Er 1.65 høy og veier nesten 65 kg, noe som er mye for meg.... Normalt er jeg fornøyd med 57-58 kg, men allerhelst vil jeg ned i 55.. Jeg spiser ikke mye søtsaker, jeg spiser faktisk mye sunt. Barnet mitt nærmer seg ett år, og baby"fettet", eller det løse skinnet som hang igjen har å begynt å fylle seg - og er ikke lenger bare skinn! Jeg er ikke hjemmeværende så jeg har ikke tid eller ork til å trene så mye heller, men jeg prøver. Hvordan blir jeg kvitt det hinnsides suget på mat? Jeg vil ikke være sulten, jeg vil ikke spise, jeg vil kunne kontrollere matinntaket mitt - men jeg går rundt her som en robot og stapper i meg!!!! hjeeelp, hva har skjedd?? Dette begynte etter jeg startet i jobb igjen, kan det være at jeg fyller søvnmangelen med mat? At jeg burde sove, og kroppen hiiiver seg etter energi ved å spise? Eller hva kan det være? jeg fortsår det ikke, men jeg vil det skal slutte - ARGH..... hvis ikke ender jeg nok opp som en stor ballong...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Sånn har jeg det også, burde gått ned 5 kg. Men tenker på mat hele tiden
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Har det sånn jeg også! Og blir gal av det! Sulten gnager i magen, og jeg blir irritabel hvis jeg ikke spiser sånn at jeg får døyvet sultfølelsen. Men mett blir jeg aldri, uansett hvor mye jeg spiser. For selv om jeg kan kjenne meg mett etter å ha skuffet innpå store mengder, så går det et kvarter, så gnager sulten igjen! Nå er jeg høygravid da, og trøster meg med at jeg forhåpentligvis blir kvitt denne enorme sulten når jeg har født. Håper jeg hvertfall? Ellers blir jeg aldri kvitt kiloene igjen..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg også er slik. Suget er jevnt over hele dagen... å når kvelden kommer er jeg helt i fra meg!!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Den gir seg... til du slutter og amme.... da begynner den igjen gjorde ihvertfall det hos meg!!! æsj, jeg spiser mer enn samboeren min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå