Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Insp. av det andre "verste sexen du har hatt" innlegget, der så mange forteller at det er menn med små tisser Selv har jeg også en gang sagt at det er ikke str det kommer an på, før jeg faktisk engang hadde sex med en fyr med BITTELITEN tiss, kjente ingenting.. Så jo, str teller, i tillegg til andre faktorer da såklart;) Men synes synd på de gutta da.. Tror det kanskje er en nedtur når de ikke fikser å please dama vaginalt med penisen sin.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Jo de som sier at den ikke gjør det lyver!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 It's not the size of the ship, it's the motion in the ocean... hehe man kan innbille seg at det ikke er størrelsen det kommer an på, HELT til man møter en med så liten snopp at man ikke kjenner at han er inni deg.. Da betyr det plutselig noe allikevel.. hehe
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Eller kanskje det er mer nedtur når man er så slapp nedentil at man ikke kjenner noe.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 hehe... Jeg ventet bare på det, 19:56 Du vet at en vagina er rimelig tøyelig? Så du skal være jæææævelig vid om du ikke kjenner en mann med "normal" penis.. hehe
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Oooi... tanken slo meg plutselig at det jo er noen menn her inne. Truffet? :-p
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg tenkte også tidligere at det ikke var størrelsen som telte. En av ekskjærestene min hadde ikke den største jeg hadde vært borti, men fy søren så bra sex! Så jeg var helt overbevist om at størrelsen bare var tull. Helt til jeg var borti en som var så liten at jeg ikke kjente den omtrent.. Så jo, den teller!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Menn med ekte micropenis er det synd på. Seriøst! Jeg vet en som har det, og han er evig singel. Men morsomt nok har han klart å bli far.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Går vel litt andre veien også eller? Mannen min har en på 22 og det er ikke bare morro gitt.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Gjør nok det 20.09 Menna kan jo stakkars ikke noe for str sin de verken om de er for store eller små. Og til deg lenger opp? For VID? Hvor trang må man være da hvis man skal ha sex med en micromann? Jomfru?! for å kjenne noe..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #11 Skrevet 11. oktober 2011 Ble litt skuffet da jeg hadde sex med eksen min for første gang, hans var veldig liten. Men jeg brukte knipeøvelser og etter litt hadde vi fantastisk sex Ulempen var jo da når vi slo opp, og min nye kjæreste har 20 cm. Au...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #12 Skrevet 11. oktober 2011 Hvis du får den innenfor er det vel greit, men hvis den ser ut som "en knapp på en pelskåpe" så er det jo en diagnose mannen har, og en kommer ikke langt med knipeøvelser der, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #13 Skrevet 11. oktober 2011 Er faktisk helt nytt for meg at det går en del kjekke menn rundt der ute, med mikropenis!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #14 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har hatt sex med menn som er meget velutstyrte...og sexen har vetr drit dårlig. Aldri hatt sex med noen som er helt micro...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #15 Skrevet 11. oktober 2011 Vi damer har da masse urimelige krav til vår kropp og vår seksualitet, så å påpeke at man foretrekker større peniser bør da ikke være noe noen bør føle seg så indignert over. Også dette evinnelige "motargumentet" at det finnes kvinner med "vide" vaginaer... Ja vel, og så? Det at noen damer kanskje har vide vaginaer gjør vel ikke pikken din noe større?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå