Gå til innhold

Når skal dere på ordinær ultralyd?


Arga  G08+J12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har allerede vært på 3 ultralyder, og skal på ord ul 8 nov. Er i dag 15+1, og vil vel være 19+0 når jeg skal på UL. Synes dette er seint... Hva med dere? Hvor langt er dere på vei når dere skal på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 18+1 når jeg skal på ordinær ultralyd, siste gangen var jeg 20+et eller annet. Tror de prøver å ta det i uke 18 for de fleste, men noen må vel vente lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal 24.nov. Da er jeg 20+0. Gleder meg...for da kan jeg bestemme om det blir rosa el blå heklekant på strikketeppet mitt :) Håper på blå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag fick min inkallning redan i början på september. Så den 8e nov är det äntligen dags. Kommer då vara 18+2 :)

Men vi var på ett ultraljud i vecka 12 men då sa hon att det var allt för tidigt för att se kön. Så vi hoppas dom kan se det den här gången. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen inkallelse ennå. Er 15+2 nå. Vet ikke engang om fastlegen min har sendt noe ang UL jeg... Hva gjorde deres fastlege? Fikk vel egentlig ikke vite noe som helst da jeg var der til første kontroll. Har vært til privat UL i uke 10 da, så har jo fått sett lille nurket, men veldig spent på kjønnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! :) Fikk innkallelse i dag, 14.november :) Nesten 4 uker til, og er da i uke 19 +4 :) Men var på ul for en uke siden, så da er det ingen fare å vente ;) gleder meg til å se lillebabyen igjen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var på ul på fredag:) Vet ikke om det er jente eller gutt enda;-) ville ikke vise seg fram:)

Ble satt tre dager tilbake og har termin 2.april i steden for 31.mars:) Så er 18+2 idag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul 7.november. Dagen før jeg er 19 uker på vei. Spent på kjønn og om terminen blir flyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nå på torsdag den 3 november :) da er jeg 18+3 uker. Jeg har hvert 5 ganger på UL men denne er den ordinære da ;) spennende om vi ser kjønnet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal den 15.november =)

Er da i uke 19+2.

Gleder meg til å se lille igjen. Var på ul i uke 13 ifm forskningsprosjekt på svangerskapsforgiftning, og da sto alt bra til inni magen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal 10/11 - da er jeg 19+2. Grunnet mange spontanaborter siden sist barn, har jeg blitt tett fulgt opp - og har allerede vært på 4 UL og de to siste trodde de ganske sikkert at jeg bærer en liten prins. Men allikevel litt spennende med den ordinære UL på sykehuset. Og ikke minst - mitt sykehus har blitt helt nytt siden sist fødsel, så det er nok en helt vanvittig oppgradering av utstyr. Gleder meg litt til det!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på UL på st. Olavs den 7/11! :) da er jeg i uke 19 ca! :) Storgleder meg og håper den lille er samarbeidsvillig og at vi får se hvilket kjønn det blir! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som skal ha UL i starten av November! så morro!:D hadde vært morsomt med en liten oppdatering på hvilke kjønn de forskjellige får og hva den nye terminen blir (om man blir satt frem eller til bake da;))

Skal til UL 9 november selv, og er da 19+0 :) Vi har ikke vært på noen UL enda så det blir så uuutrolig spennende:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...