Gå til innhold

-mtp-


Stars23

Anbefalte innlegg

Har du tid og energi til å se generelt på meg i kveld? :) ble så rotete det ene innlegget ditt, når jeg misforstod alt .. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal se formen litt ann ligger med lunge betennelse, men fått noe for det så er på bedringens vei no men skal iallefall se litt i kveld på deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har egsett på deg men får ikke noe annet opp enn dette..

 

Ja til gravid i 2012 (begynnelsen innen mars) får opp fødsel i september aner ikke korfor menemen

 

Du er til tider ikke i helt form? mulig det er dette med å bli gravid som setter deg litt ut av spill... ikke gå rundt å tenk på det folk vil en tid ligge merke til at noe planger deg og du blir presset til å lyge, noe du ikke vil føle deg komfetabel med....

 

Din mor vet at du ønsker å vere gravid.. :) du vil vente en gutt og han er det en i familien som er gått bort som tar seg av til tiden er inne for at du blir gravid :)

 

Har du noen i familien som er gått bort? vet ikke om denne personen er så gammel får ikke opp noe følelse på det, men kan se ut som om det er en som er mellom 20-30 års alderen som holder han.....

 

Det var kun dette eg fikk opp no :( satt fast på alt annet, men kan se igjen i kveld om eg får tid skal i besøk i hele dag så får ikke tid å komme inn her :( men får eg i kveld kommer eg inn å ser om eg får noe annet opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

 

Nei ikke helt i form fortiden, og forventer ikke at jeg blir bedre helt med det første heller :/ Vi prøver ikke å bli gravid enda. Har en liten på 7 mnd nå, så vil vente litt til.. men alltid spennende å se hva andre får opp :) fødsel i september :S huff..som oftes så kommer barn nummer to i var familie 1-2 mnd før termin.. får ikke håpe han kommer 3 mnd før :S Ja, vi har mistet en i 20-30 års alderen, men da var ikke jeg født. Mulig det er mamma sin far. Han døde når hun var 4 år.

 

Ikke stress med det, tar det når du har tid ;) vet hvordan det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...