Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Kjenner at jeg blir en smule forbanna! Mannen begynte i ny jobb forrige mandag og han har måttet jobbe overtid hele forrige uke + de to dagene denne uken. Det er umulig å planlegge noe som helst. Han skal egentlig slutte klokken 15, men han har kommet hjem alt fra kl 17 til kl 18 alle dagene. Ikke får vi spist middag sammen, og ikke får han vært noe med barna. Det er fryktelig irriterende! Er det normalt å måtte jobbe overtid SÅ mye? Skjønner jo at man må det en gang i blandt, men HVER dag? Og nei, jeg mistenker ikke at han er utro, langt der i fra.. Sånn i tilfelle noen morsomme DIB damer vil foreslå det Og ikke kom og klag dere som har nordsjø-menn e.l. Mannen min jobbet borte 6 uker i strekk før, og det var HELT greit. For da satt jeg i det minste ikke hjemme og ventet på han + at jeg visste da at han var hjemme når han var hjemme
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Han har nok allerede fått seg en elskerinne : p
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 hihi, jeg er ikke akkurat redd for det Han er så gal etter meg at jeg faktisk blir litt sprø av det. Fint å være glad i noen altså, men han er A V H E N G I G ! slitsomt Men jeg er glad i han da.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå