Gå til innhold

han disser på rompa mi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, det er så frustrerende, har vært sånn i lang tid, og nå er jeg gravid så nå føler jeg enda mer på det.. Har vært sammen i 1,5 år og jeg føler meg overhodet ikke atraktiv for han lenger. De første månedene fikk jeg masse komplimenter og han ville ha sex, men etter ca 7 - 8 mnd begynte det å dappe av. Nå er det også sånn at vi krangler endel, men føler det er sånn hele tiden også når vi har det bra.

Han kysser meg nesten aldri.. bare rutine kyssene når han drar på jobb og når han kommer hjem. Når jeg prøver å kline med han føler jeg det blir veldig anstrengt.. liksom ikke noen lidenskap over kysset.. Har lagt på meg noen kilo etter vi traff hverandre men er overhodet ikke tykk.. kunne kanskje hatt litt mer magemuskler og strammere rumpe.. noen ganger når jeg står på kjøkkenet og lager middag til oss kommer han og disser på rompa mi.. (føler han liksom demonstrerer at den ikke er fast) istedet for å f.eks stryke meg på ryggen eller gi meg et kyss.. har tatt det opp med han men han nekter for at han mener noe vondt med det, men hva mener dere?

Han ligger bare på sofaen etter jobb og tar nesten aldri initativ til sex, kanskje en gang annen hver uke.. noen ganger litt mer. Og når vi har det gidder han ikke ta seg tid til meg, selv om jeg har sagt 100 ganger at jeg trenger tid til å bli tent, så tar han det personlig..

Høres dette lovende ut? Vet ikke hva jeg skal gjøre.. prøvd å ta det opp og det hjelper kanskje i 2 dager så er det tilbake til det gamle, så jeg har gitt opp å snakke om det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å forstå for jenter at ikke alle menn synes det er kult at dama legger på seg. Du så ut på en måte han likte da dere ble sammen og nå har du endret kroppsform og størrelse. Hvorfor MÅ han synes det er attraktivt?

Skrevet

har ikke lagt på meg mye, ingen av venninne mine ser det engang og vet de er ærlige.. er snakk om rundt 4 kg

Skrevet

Hvis forholdet er så overfladisk som 1702 skisserer, altså at mannen skal miste lysten på sex og nærhet med dama si fordi hun har lagt på seg noen kilo, da tenker jeg at forholdet er svakt og kanskje ikke verdt å ofre en kalori mer til på...

Damer får kjeft i eninga hvis de mister sexlysten på mannen sin (som i de fleste tilfeller ikke ser ut som han gjorde da de møttes heller...), men hvis mannen mister lysten på kona si fordi hun er gått opp noen kilo, da skal det liksom aksepteres?

De aller, aller fleste mennesker i langvarige forhold opplever at partneren sin endrer utseende i takt med at alderen øker. Og de aller, aller fleste takler dette helt fint, da det er en naturlig prosess. Hi har kanskje funnet en som i altfor stor grad er opptatt av det ytre, og burde seriøst vurdere å bytte ham ut. Han står trolig ikke ved din side lenger når alderen har gitt deg enda flere kilo og de første, dype rynkene uansett...

Skrevet

han har ikke sagt rett ut at han ikke har lyst på meg, men når han gjør ting som å disse på rompa mi når han går forbi, maser om at jeg skal begynne å trene o.l så føler jeg jo det er derfor.. henvendte meg hit for å høre med dere jenter.. er dette egentlig så ille, eller overreagerer jeg.. det mener nemlig han at jeg gjør..

Skrevet

Hadde pirket litt på penisen hans og spurt om ikke det finnes penisforstørrende operasjoner i utlandet.

For en dust du er sammen med.

Skrevet

han sier han ikke mener noe med rompe eller mage "dissinga" men hva mener han ellers da.. er ikke akkurat noen kjærtegn heller og jeg føler meg like miserabel hver gang han gjør det.

Skrevet

Enig med 17:34

Han høres ikke særlig sympatisk ut.

Jeg har lagt på meg 20 kilo og mannen min er akkurat like kjærlig med meg, så at folk skal være så overfladiske som innlegg nr. 2 mener tror jeg ikke noe på. Er vel bare feil type du har?

At han klager på kroppsformen din når du er gravid, og ber deg trene for å gå ned i vekt er temmelig drøyt.

Skrevet

han har ikke klaget direkte på kroppsformen min, og jeg er veldig tidlig gravid og dette med trening er noe han har mast om før vi fikk vite om graviditeten.. bare så det er sagt..

Skrevet

Ville ikke hatt en sånn fyr... Jeg har også lagt på meg et par kilo etter meg og kjæresten ble sammen, men han syns jeg er like fin fordi.

Skrevet

Vet du man trenger ikke være overflatisk selv om man føler man er mindre tiltrukket av sin partner dersom partneren legger på seg. For mange er det faktisk en skikkelig turn off, og slik du så ut da han traff deg er jo selvfølgelig det han er tiltrukket av, fysisk.

Jeg mister noe av lysten på min type dersom han legger seg ut for jeg synes ikke det er sexy.

Hvorfor blir jenter så sinte når man påpeker det. Tren litt mer, stram opp og sørg for at du ser best mulig ut for den alderen du er. Alle skjønner at man endrer seg med årene, men man kan jo legge litt i sin kropp og sin helse selv om man vil tviholde på at "han får like meg som jeg er" holdningen.

Mange damer som er dvaske sitter med den holdningen om at "han får like meg som jeg er", likevel sitter de selv og ikke liker seg selv, synes de kunne gått ned noen kg og blitt litt mer fast i fisken. Men gud forby at mannen også skal synes det samme.

Skrevet

Du blir såret. Greit det, men du sier selv at du kunne trengt å stramme opp litt. Hvorfor er det så ille om han mener det samme? Begynn å tren. Og når du er i form og stram i fisken kan du jo riste litt på hans mangler.

Skrevet

han påstår jo at han synes jeg er fin når jeg spør, men handlingene hans forteller meg noe annet liksom.. hvis dere skjønner..

Skrevet

Men da betyr ikke det noe for han, men for andre betyr det kanskje noe. Ikke fordi de er overflatiske. Din mann synes kanskje også at det er sexy med de ekstra kiloene. Det er han det, andre menn igjen synes kanskje ikke det og det må man jo respektere.

Skrevet

du er "heldig" som får sex.. jeg å min samboer hadde vert ilag i 5 år før jeg vart gravid, vart litt styr rundt de, men ordnet opp ganske fort. så etter at jeg var 4 mnd på veg(fekk mage ganske fort) fram til nå, barnet et 9 mnd, har vi ikke hatt sex i de hele tatt!!! de er så frustrerende å sårende, å grusomt å bli avvist gang på gang.... nå er de komt til de at jeg ikke tørr prøve meg i de hele tatt for klarer ikke flere avvisninger..

menn er som kvinner når de gjelder sex, di kan også gå i perioder uten å ha lyst å ha sex, men di har ikke egenskapen i like stor grad som kvinnene har når de gjelder å vise lidenskap uten å ha sex... for når di stryker en kvinne på ryggen å rompa er de i mennene sitt hode en tilnærming for sex som regel.. å mange menn tenner ved å kline å har ikke di lyst på sex er ikke lidenskapen der..

de merker jeg veldi på min samboer, han kysser meg når han går å kommer, litt av å til på kvelden å når vi legger oss, prøver jeg åkline med han gjør han de litt men så gir han seg.

forstår utruli godt frustrasjonen din!! men du må nesten ta tiden til hjelp, de kommer tilbake.

kanskje kranglinga kommer av at du er frustrert over dette?? eller er de han som starter krangler?

masse lykke til!! å ta tida med hjelp? ikke alle menn som vil ha sex når dama er gravid heller, du bør høre på ka han seie i staden for å analysere de ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...