Gå til innhold

Noen har rappet kondisen min....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....og mistenker at det er den lille rakkeren i magen;-) Trener ofte,og er egentlig i ganske god form. Men nå er det helt krise på treningen...var på Elixia i dag,og holdt faktisk på å svime av under en ikke altfor hard time(TRX=slyngetrening). Følte jeg trente samtidig som jeg hadde skikkelig influensa:-( Så nå blir det yoga og raske turer i skogen en periode. Kan jo ikke sette livet til,heller! Flere som ikke føler at den fysiske formen er på sitt beste?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg kjenner meg sååå godt igjen;)

Det er helt krise på treningsfronten om dagen! helt fra jeg testet positivt har jeg omtrent blitt sliten av å gå opp trappa:p

Og jeg trente 5 dager i uka før graviditeten og var i relativt god form:)

Er 16 uker på vei og formen blir ikke akkurat bedre :P

Litt forbedring har det jo blitt, men siden jeg har fått ganske mage allerede så ser ikke dette lovende ut :P

Trener zumba og spinning + styrke, men etterhvert skal jeg kutte ut spinningen og bruke mølla i steden;)

Skrevet

Hehe...Akkurat sånn har jeg det også! Kort tid etter positiv test, ble kondisen elendig. Går også på zumba og jogger. Eller det vil si..pleier å gå på zumba og jogge. Er sykt kvalm og sliten, så det har blitt lite i det siste. Gleder meg sånn til det blir bedre. For vet at det er viktig å holde seg i form. Har slitt med bekkenløsning tidligere, så vil gjerne fortsette å trene. Men for et ork det er akkurat nå! Er i uke 9.

Det er sikkert ikke så nøye om en ikke trener like mye. Det viktigste er jo å være litt aktiv, tror jeg da! Lykke til, damer! :-)

Skrevet

Hehe. Føler det nok helt slik jeg også, men har et tips: Det er en bok som heter trening for kule mager der det står litt om hvorfor du blir i dårlig form, og hvordan du kan legge om treningen slik at den passer bedre til den voksende magen. Det er f.eks. mye, mye viktigere med oppvarming når du er gravid... Så det kan være litt hardt å gå rett på en knallhard time uten litt lenger oppvarming enn resten av gjengen. Lykke til da.

Skrevet

Godt det ikke bare er meg!! I dag har gåtur i Frognerparken med hunden vært det hardeste jeg har utsatt meg for;-) "Trening for kule mager" hørtes ut som en bok for meg! Den settes herved på ønskelisten til bursdagen min om et par uker:-)

Skrevet

jeg blir sliten av å se ei trapp, er og vant til å trene endel - både kondisjon og styrke. Dansetimer har funka, så jeg får prøve meg på det... når bare denne trøttheten får gitt seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...