Gå til innhold

Har dere noe følelse på hva det blir da jenter?


Nummer tre <3

Anbefalte innlegg

Jeg er bombesikker på at det blir en gutt :) av en eller annen merkelig grunn.. Skal på ul 10 nov, blir spennende å se om jeg får rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det blir en jente her. Er i uke 11+4. Hvilke uke er du i? Vet ikke hvorfor jeg tror det, men har bare en følelse på det :-). Skal på UL 20 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at det er ei lita jente inni her... Vet ikke om jeg egentlig tror det, eller om det er samboeren min som har overbevist meg :P

Jeg er 14+4 i dag, og skal på UL 15.november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si egentlig, har ingen klar følelse. Har vært veldig mye kvalm og dårlig denne gangen, og det var jeg ikke med poden jeg har fra før. Genrelt er svangerskapet ulikt det jeg hadde med poden, så jeg går for 60% jente - 40% gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner virkelig ikkje, har ingen formening! Mannen er overbevist over jente, mamma holder på jente, og svigermor er helt overbevist om gutt. Så her er det bare å vente i spenning.

Følte veldig på gutt første gangen vi gjekk gravid, men det ente i sa, så aner jo ikke engang om det stemte, men eg syns det er rart eg ikkje har lagt meg opp en mening enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldig jentefølelse fra dag 1. Dette svangerskapet er jeg akkurat like dårlig som forrige gang også. Men man kan aldri vite, gleder meg til å se 31 oktober. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det blir en gutt, selv om jeg har en gutt ifra før og var mye mye dårligere denne gangen. Jeg er 15+1 og folk rundt meg sier at jeg får jente og gutten vår på 5 år ønsker seg lillebror. Så vi får vente å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt sikker på at det var jente. Var ikke i det hele tatt kvalm med førstemann, men grisedårlig med nr 2 (jente). Nå har jeg vært skikkelig dårlig hele veien med denne nr 3, så jeg var sikker på at det var jente. Men pga komplikasjoner og mange SA får jeg tett oppfølging og har vært på 4 UL allerede. De to siste menes det at vi så at det var en gutt. Veldig rart - men det er vel liten sjanse for at det er jente når man først har sett at det var gutt...?? UL på sykehuset 10/11, så frem til da får jeg vel holde meg litt i ro med shoppingen... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på UL i dag. Er i uke 13. Var på en privat klinikk og jordmoren mente nesten 100% at det ble en jente. Det er jo det jeg har hatt på følelsen hele tiden, men kan jeg stole på det? Hun sa at hun ikke ville sagt det hvis hun ikke var så sikker som hun var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er såååå usikker på hva vi venter! Har masse tegn på jente, utifra disse mytene.. men føler på meg at det kanskje er en liten guttebaby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...