Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Og hvor mye skal til for at forlater mannen? Jeg hadde aldri tollerert sex; noen form for sex overhodet. Ikke kyssing, og ikke følelser. Hvis mannen også bare hadde "hengt ut" med ei dame bare for å slippe familien, og pratet med henne om oss, hadde jeg også flyttet tvert. Kanskje jeg er kjip. Men jeg tollorerer ingen form for utroskap. Hvor går din grense? Når kaster du mannen på dør?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 det samme som du beskriver... og som fks ligge i samme seng eller på samme sofa med et kvinnfolk og se film og kansje sovner ved siden av hverandre(full påkledd) det er slike ting du gjør med den du er sammen med. og flørting... kunne aldri vært sammen med en som flørter med andre... eller eventuelt liker og tulle med og slå andre på rompa for morsomt eller går og klemmer og henger over andre jenter(holder rundt)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Det er å ha sex med andre enn sambo/ektefelle og utlevering av intime opplysninger om samboer/ektefelle til elsker/elskerinne.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Når det kribler i pikken og han kjører løpet ut.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Han kan kysse ei jente på kinnet bare for å være hyggelig, men munnen, NEI.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Sex utenfor forholdet og illojalitet mot meg.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Utroskap deffinerer jeg som gjennomført samleie, eller tilsvarende, med en annen person enn den man er sammen med, uten at det er i avklart med partneren, men jeg tror ikke jeg ville gått fra mannen min pga det. I hvertfal ikke om det var et engangstilfelle.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Alt man ikke kan gjøre foran partneren er utroskap. Altså, alt man gjør med en annen person som man ikke kan gjøre foran den man er sammen er utroskap. Jeg har alltid hatt nulltoleranse for utroskap, men jeg ting har forandret seg litt etter at jeg ble godt gift og fikk nydelige barn. Jeg hadde nok gitt forholdet et forsøk om det "bare" hadde vært et fylleknull eller en engangsgreie. Men kunne aldri tilgitt et forhold på si. Tror nok ikke jeg hadde vært så lett å leve med etter et sånt svik, så kan godt hende vi hadde hatt det best om vi gikk vært til oss med en gang. Men for barnas skyld og fordi jeg tror på at man gifter seg for gode og onde dager, så skulle han fått en sjans til.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg mener at utroskap ikke kun er kyss, klapp og klem. Utroskap er når du gjør ting du ikke vil at partneren din skal vite. Når du tråkker over grenser du vet partner ikke vil sette pris på så er du utro. Når du gjør ting du ikke vil partner skal gjøre bak din rygg så er du utro. Det er hva jeg legger i ordet utro.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Alt man ikke vil gjøre foran partneren er utroskap. Jeg tolererer heller ikke utroskap, i noen former. Løgn er utroskap også. Flyttet fra forloveden min da jeg fant ut at han hadde kysset en annen for så å ha løyet om det i et år. Fant ut gjennom en venn. I det tilfellet var det ikke kysset som gjorde at jeg dro, det var løgnene.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #11 Skrevet 11. oktober 2011 Illojalitet. Om et samleie er gjennomført eller ikke, er meg knekkende likgyldig. Men om han lyver og holder unna fakta for meg for å være sammen med en annen, så er det utroskap. Om han sitter hjemme og lengter etter en annen, så er det egentlig utroskap det også, men det er følelser som er veldig vanskelig å kontrollere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå