Gå til innhold

Babycall med kamera?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det og vil dele sine erfaringer?

 

Pappan har i huset er en dings freak, og vil gjerne ha babycall med kamera. Jeg prøver å si at det er unødvendig, men han har ett utall argumenter på lur. Var til og med så smart at han klarte å få jordmora med seg på forslaget....

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han vil ha kamera så hvorfor ikke...?

Skrevet

Vi har babycall med kamera og er storfornøyd med det! :) Vi har en liten gutt som ikke skriker når han våkner, så er veldig greit og kunne se at han er våken på skjermen, i stede for å springe ut og inn av rommet etter han er lagt! ;)

Skrevet

Vi har det, blir kjekt når minsten skal sove ute i vogna og vi fortsatt har full kontroll inne :)

Skrevet

men de med kamera er jo ikke anbefalt i vogn? Det står jo at kameraet må være minst 1 meter unna barnet og da blir det jo håpløst å bruke den ute i vogn? Jeg ville ha med kamera fordi vår også skal sove ute, men da fikk jeg opplyst dette. Pga bildet er strålingen så høy at den ikke kan ligge nærmere enn 1 meter og det gjelder visst alle de med kamera....

Skrevet

jaha? Det var jo veldig dumt å høre! :(

Skrevet

Vi elsker vår babycall med kamera.. Slipper å gå inn til ungen for å se om han ligger på ryggen/siden, vi kan se innom om han har det bra, om dyna er på plass osv, uten å måtte gå inn på rommet og forstyrre han.. Vi skulle ha vanlig babycall egentlig, men er overlykkelig for at svogeren min kjøpte en med kamera til oss :)

Skrevet

Vi satte kameraet på et bord ved vogna, da så vi jo vogna røre seg når ungen var våken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...