Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Noen som har det og vil dele sine erfaringer? Pappan har i huset er en dings freak, og vil gjerne ha babycall med kamera. Jeg prøver å si at det er unødvendig, men han har ett utall argumenter på lur. Var til og med så smart at han klarte å få jordmora med seg på forslaget....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Om han vil ha kamera så hvorfor ikke...?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Vi har babycall med kamera og er storfornøyd med det! Vi har en liten gutt som ikke skriker når han våkner, så er veldig greit og kunne se at han er våken på skjermen, i stede for å springe ut og inn av rommet etter han er lagt!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Vi har det, blir kjekt når minsten skal sove ute i vogna og vi fortsatt har full kontroll inne
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 men de med kamera er jo ikke anbefalt i vogn? Det står jo at kameraet må være minst 1 meter unna barnet og da blir det jo håpløst å bruke den ute i vogn? Jeg ville ha med kamera fordi vår også skal sove ute, men da fikk jeg opplyst dette. Pga bildet er strålingen så høy at den ikke kan ligge nærmere enn 1 meter og det gjelder visst alle de med kamera....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 jaha? Det var jo veldig dumt å høre!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Vi elsker vår babycall med kamera.. Slipper å gå inn til ungen for å se om han ligger på ryggen/siden, vi kan se innom om han har det bra, om dyna er på plass osv, uten å måtte gå inn på rommet og forstyrre han.. Vi skulle ha vanlig babycall egentlig, men er overlykkelig for at svogeren min kjøpte en med kamera til oss
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Vi satte kameraet på et bord ved vogna, da så vi jo vogna røre seg når ungen var våken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå