Gå til innhold

Hvilket regntøy har DU?:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ønske meg regntøy i julegave, og vil ha tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke regntøy. Men bruker ei stilig Norrøna-jakke som er vann og vind tett:) Elsker den!

Skrevet

16:20: Hva heter modellen da?:)

 

Skal sjekke ut HH:)

Skrevet

Bergans. allværsjakke og bukse. Bruker de både i regnvær og i slalombakken.

Skrevet

Jeg har også HH. Vet ikke om det heter noe spesielt. Kjøpte det i en butikk som selger båtutstyr.

Skrevet

Bruker bare en søt paraply jeg :)

Skrevet

Har ikke oljehyre, hvis det var det du ønsket tips om, men elsker norrøna alværsjakke og bukse. Varm og tørr.

Skrevet

stormberg.

299kr på xxl. eller var det 199kr..husker ikke!

Skrevet

Norrøna falketind jakke, Helly Hansen bukse. Føler meg fin i skogen, på fjellet og på lekeplassen, men kanskje litt slaskete i byen. Men blir ihvertfall ikke våt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...