Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg skal ønske meg regntøy i julegave, og vil ha tips:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har ikke regntøy. Men bruker ei stilig Norrøna-jakke som er vann og vind tett:) Elsker den!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 16:20: Hva heter modellen da? Skal sjekke ut HH:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Bergans. allværsjakke og bukse. Bruker de både i regnvær og i slalombakken.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har også HH. Vet ikke om det heter noe spesielt. Kjøpte det i en butikk som selger båtutstyr.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Har ikke oljehyre, hvis det var det du ønsket tips om, men elsker norrøna alværsjakke og bukse. Varm og tørr.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 stormberg. 299kr på xxl. eller var det 199kr..husker ikke!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Norrøna falketind jakke, Helly Hansen bukse. Føler meg fin i skogen, på fjellet og på lekeplassen, men kanskje litt slaskete i byen. Men blir ihvertfall ikke våt!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #11 Skrevet 11. oktober 2011 Kari Traa sitt tynne men Bergensregn-tette http://www.xxl.no/klaer-dame/regntoey-dame/regnjakker-dame/yr-jacket-1069910 og bukse i samme. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå