Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har bare sommerbarn fra før...denne gangen har jeg termin til jul. Er derfor ikke helt inne i alt jeg trenger å skaffe til et vinterbarn. Bruker dere pose i bilstolen`? Tenker jo det når jeg skal kjøre leveringsrunde til skole/bhg at det kan bli kaldt for den lille med "bare" dyne rundt seg - men jeg føler meg så fersk på dette området altså.... Fyr løs med erfaringer damer ;-))
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Vi pleide å ta med setet inn slik at det ikke var kaldt og rått. Brukte motorvarmer med kupevarmer slik at bilen var varm i utg.pkt. Det fungerte greit med prematur baby.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg fikk min første i januar, hadde ikke pose til han. Hadde bare en god dress jeg hadde på han og teppe over, det holdt lenge. Min andre er nå 6 mnd og vi leverer/henter eldste i bhg hver dag. Nå har jeg kjøpt en pose, ikke så veldig tykk, men den luner litt hvertfall. Også slipper jeg å kle på så mye før vi skal ut(nok kav om morgenen). Og siden vi bor på vestlandet med mye regn og vind har jeg også kjøpt regntrekk til bilstolen. Er et lite stykke å gå fra parkeringsplassen og til inngangen på bhg så er veldig greit å ha.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har brukt tynn pose på mine. Blir mindre å kle på og tryggere for babyen i selene. De fleste klarer seg uten, men jeg syns det har vært praktisk og enkelt, spesielt når baby er med og leverer de eldste i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Hadde bilstolen med inn, slik at barnet ikke ble satt i kald stol. Ellers brukte mine vinterbarn ullklær og strikkeklær. De hadde bare et teppe over seg som ble brettet godt rundt dem, det kunne jeg dra av dersom det ble varmt og godt i bilen. Syns det er vel så praktisk som pose, for da tenker jeg at de lett blir for varme når bilen har kjørt en stund.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Vi har så stor bil - og den rekker aldri å bli varm om morgenen når vi kjører rundt for å levere hit og dit... Så det er kanskje bare "løp og kjøp???" HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Ja det er å anbefale. Det er ikek så dyrt med sånne poser og det er veldig behagelig for babyen så det bør du nok kjøpe-
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Kjøpte meg et par kjøredresser til å kle på. Disse brukte jeg aldri siden jeg også kjøpte med dunpose. BESTE KJØP noen gang!! Hadde to sommerbarn fra før, så ante ikke hva slik dunpose til bilstol var. Trengte jo bare å ta på babyen lue og sette han i pose. Er jo så vanskelig å kle på de små, så en slik pose er rett og slett genialt! Brukte denne dunpose i vogna også, så kledde egentlig aldri på babyen min noe særlig klær på vinteren :-) Opp med glidelåsen, så sitter babyen helt åpent. Kan bli litt klamt på ryggen/bakhodet dersom han sover og sitter der lenge. Kunne også snurpe min helt sammen, slik at bare hodet hans stakk ut på de kaldeste dagene. Løp å kjøpe dunpose!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Odenwalder babynest dunpose. 3-400,- brukt på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå