Gå til innhold

Det snakkes mye om utro menn her inne, men har DU vært utro?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har rota litt med 5 andre menn iløpet av de 7 årene jeg og smannen har vært sammen. Aldri gått lenger enn kyssing da. Mannen vet om to av tilfellene.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i det siste har det vært så utrolig mye ang utro.. skal si det finnes mange utro folk her inne, eller som har menn som er utro...

 

Men til spørsmålet... Nei jeg har aldri vært utro.. og det har ikke mannen min heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har vært utro i alle mine forhold, men det er flere år siden sist, så jeg tror jeg er ferdig med å være det nå.

 

Har ikke erfart at noen har vært utro mot meg. De jeg har vært utro mot, har ikke funnet det ut, og vet ikke noe om det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både vært utro, og omvendt. Med x-er. Jeg er aldri utro igjen, da jeg nå vet hvor forferdelig vondt det gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flere ganger. Da på slutten av dårlige forhold, hvor jeg har møtt en ny. Jeg kan ikke unnskylde det for det går ikke, men forklaringen er at fristelsen blir for stor. Desverre. Har ikke vært utro med min nåværende, og håper aldri jeg kommer til å være det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjennom mitt 16 års lange forhold til min mann har jeg vært små-betatt av andre, tenkt på en annen mann og jeg har til og med flørtet med noen av det andre kjønn. I følge standaren her inne er jeg da notorisk utro, vil jeg tro.. Jeg har aldri fysisk berøre/kysset, hatt sex eller klemmet på en annen,da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...