Gå til innhold

Og der klikket jeg på ungene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har funnet ut at det er forferdelig morsomt å drive å ta på tissene til hverandre og si "PIKKEN PIKKEN" hele tiden!!! FAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og så ler de meg oppi trynet når de får beskjed om at det ikke er lov!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!! Kastet de inn på hver sitt rom og der skal de få sitte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et beste du gjør er å ignorere det! å kjefte for noe sånnt er jo helt teit!

Skrevet

Etter en heldag med PIKKEN PKKEN HIHIHIHIHIHI JEG TOK PÅ PIKKEN DIN er det ikke så lett å ignorere lenger.. Troooo meg, jeg pleier å være ganske tolmodig, men nå sprakk jeg!

Skrevet

Hjelpe meg.... Dette er hva du burde ha gjort: Forklart med rolig stemme at vi tar ikke på hverandres tisser, og om man skal ta på sin egen tiss, gjør man det alene. Dessuten er pikk et stygt ord som vi ikke bruker. Hadde de ikke stoppet da, bar det rett i time out.

Skrevet

Seriøst, jeg har snakket rolig med de i hele dag, de har fått timeouter, men når de står å ler meg oppi trynet sprekker jeg altså!

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, jeg.. Noen ganger blir det bare for mye..

Skrevet

Takk for at noen skjønner meg. :)

Skrevet

Hihi, unnskyld, måtte flire litt jeg :)

Men forstår at det blir slitsomt altså.

Skrevet

Sånn oppførsel hadde så definitivt ikke blitt ignorert av oss voksne her i hus!! Barn trenger skikkelig oppdragelse, og sannheten er at det ikke alltid er godt nok med den rolige, forklarende stemmen.

Jeg prøver også gjerne å starte med dem, men jeg ønsker lydige barn, og da kan de ikke tøye grenser og le foreldrene opp i ansiktet når de blir irettesatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...