Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Glemte å få henvisning til fysio(pga bekkenløsning) og ny legeerklæring(pga ME) til NAV da jeg var hos legen idag, og skal ikke dit igjen før 20.desember Først og fremst reiste plutselig gubben i 8-tiden pga han måtte "hjelpe"kameraten å skifte dekk! Han skulle komme hjem i god tid før bussen gikk, så jeg rakk å dusje. Heldigvis var jeg fremsynt nok til å dusje megselv og ungene med èn gang han reiste. For han var ikke tilbake før 15min ETTER at bussen hadde reist! Heldigvis fikk vi skyss av en kamerat. Så fikk gubben haste time nøyaktig på samme klokkeslett som jeg hadde time... Ble enige om å ta en unge hver m til legetimene, men gubben var ferdig akkurat da jeg ble ropt opp, så endte opp m 2 barn og mann på legekontoret Ble jæ.... stressa!! Og glemte d meste kan du si! På toppen hørte legen bilyd på hjertet mitt! Skal videre t UL... Og nå har e klart å strekke den ene senen/muskelen i den ene armen, og klarer ikke dra opp buksa mi engang!!! What a F... day!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Du kan ringe legekontoret og be om de papirene. De kan sende de i posten til deg.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Uff, stakkars deg ,noen dager er bare helt forferdelige Ikke rart de fant bilyd på hjertet ditt så stresset som du var, kanskje? Ikke få de til å sende regning. Legen min sa at hun skulle sende meg et eller annet i posten da jeg var gravid, så slapp jeg å dra ut i det fæle været. Jatakk sa jeg, og fikk en regning på 100 kr på kjøpet. Grrr! Så ring de og be de gjøre det klart, så kan du eller din mann svippe innom å hente det en dag det passer. Drit i buksa, du er vel hjemme og kan gå rundt i trusa Sleng deg ned på sofaen og pust uuuuut, pust iiiiinn, og så ordner det meste seg
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 God bedring! Noen dager bare re sånn. Ta en telefon til legesenteret i morgen så ordner de det sikkert.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Uff, drit i buksa ble jo innmari teit her da.. Dropp buksa mente jeg... *flau*
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Han måtte "hjelpe" kameraten? Hva betyr det?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 At kameraten fint hadde klart seg alene men ønsket selskap.... til de over; ja, nå er det endelig min tur til å slappe av resten av kvelden. Håper morgendagen blir bedre;p Får nok bare bestille ny time, og håpe nav er tålmodige...tar somregel 1mnd å komme inn hos fastlegen,og bestille haste time (hos "vakt" legen) for å få fysio henvisning... Hadde normalt blodtrykk, så var ikke stress som gav bilyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå