Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Tenker da mest på baby/barnetøy. Selv har jeg smertelig erfart endel og handler aldri følgende; * Nøstebarn - møkkdyrt og elendig kvalitet. Har 3 plagg som har raknet i sømmen og kjenner flere som har samme mening. * Klær fra Polarn O Pyret - forferdelig kundeservice. Måtte true med forbrukerombudet da de nektet å gi meg ny jakke (den var ødelagt i glidelåsen og ikke brukt engang). Hva har du opplevd?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Sparkjøp. Liker bare ikke klærne - merkelig fasong. Ellos pga dårlig kundeservice. De sendte en pakke som var ment for meg til feil by, men ettersom de hadde korrekt adresse på så mente de det var jeg som måtte betale for ettersendingen??? Selv mente jeg at det måtte bli en sak mellom dem og Posten - hvorfor skulle dette bry meg?! Synst også Name it-klærne er veldig oppskrytt. Tåler jo ikke vask.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Nameit- for små i str og liker ikke trange stretcgreier i kunststoff. De har bedre ting også, men gidder ikke lete. Bikbok- ikke barnetøy, sier du? JO, barnetøy, sier jeg. :-p
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Name it, synes mye av klærne her er laget i kunstige stoffer, ikke rart det er billig!
Behnari Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Måtte bare kommentere Polarn O pyret. Jeg har handlet hos dem flere ganger og er så utrolig fornøyd, og det jeg tenkte på var: "for en fantastisk kundebehandling!" Så opplevelsene kan tydeligvis være forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Bik Bok - men det er en høyst subjektiv grunn. Det er 11 år siden nå, jeg var en usikker 17-åring som følte meg som en hval. Jeg var 75 kilo fordelt på mine 174 cm (normalvekt, men det var jeg ikke i stand til å se i det hele tatt, sammenlignet meg med syltynne venner og følte meg sykelig fet). Jeg var på jakt etter ny dongeribukse og gikk usikkert inn i butikkene. Jeg var svært utilpass, og følte at betjeningen stirret på meg hvorenn jeg gikk. På BikBok kom ekspeditøren strenende bort med en gang jeg entret butikken og spurte om jeg så etter en gave - for klær i min størrelse hadde de virkelig ikke! Det var som om jeg fikk bekrefta at alle negative tanker om kroppen min var berettiga, det var da jeg innså at jeg hadde et hemmelig håp om at det bare var jeg som syntes jeg var feit (noe det strengt tatt var, med unntak av denne ekspeditøren). Jeg ser at en ekspeditør ikke er representativ for en hel kjede, men selv nå som voksen og med en BMI på 21 når jeg ikke er gravid kommer disse vonde følelsene tilbake når jeg ser logoen over butikken. Jeg har et veldig ugreit forhold til mat og vekt, og det er slettes ikke godt å bli minnet på denne opplevelsen. Klærne i butikken har jeg ingen formening om, aner ikke hva de har der inne engang....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Bortsett fra at de søpler ned postkassa mi med adressert reklame, er jeg veldig fornøyd med ellos...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 he he jeg handler helst der du ikke gjør det
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 den siste var til HI. hilsen 2241.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #11 Skrevet 11. oktober 2011 jeg handler ikke tom&trine. Og heller ikke sånn coop-merker
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #12 Skrevet 11. oktober 2011 kjøper ikke reima eller helly hansen du da? for det har de på coop...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #13 Skrevet 11. oktober 2011 Ulltøy på Name It for det krymper i vask. Og ja det ble vasket etter vaskeanvisningen. XXL har en service som ikke passer i helvete en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå