Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1708416.ece
3 nøtter til Askepott Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 jævla drittkjerring. Stakkars uskyldige grisene. Håper du ikke har barn HI for du viser liten eller ingen empati for dyr hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Svært dårlig forsøk på en svært dårlig spøk.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 hehe. sinna damene slår til igjenn...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 hey, ikke så sure da damer! Som et annet svin sa en gang "Hakuna Matata"
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #11 Skrevet 11. oktober 2011 Håper disse grisene biter deg i ræva på vei inn porten til helvete. Synes det er skremmende at slike som deg har barn. hvilke verdier gir du barn ang dyr? Verste "sorten" mennesker jeg vet om, heldigvis ingen sånne som deg blant mine.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #12 Skrevet 11. oktober 2011 ¨Herlighet... Dette var ikke morsomt hi. Enkelte ting spøker man bare ikke om. Jeg forstår reaksjonen til alle som har kommentert før meg at de ikke synes dette er morsomt. Greit nok at vi alle har våre svin på skogen, men et sted må trollingen stoppe. Dette var over grensa.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2011 #14 Skrevet 12. oktober 2011 "De skal jo bli ribbe uansett da" Tja, vi skal jo dø uansett, kanskje vi skulle begynne å stue 200 gamle mennesker sammen i et lite hus og tenne på hele greia? Vent litt, la oss binde hendene deres på ryggen først så de ikke kan åpne døre... Seriøst, dette er fryktelige greier. Jada, griser er bare dyr, men tenk å brenne levende inne uten noen mulighet for å ta seg ut! Tenk å stå utenfor et overtent grisehus og høre hylene innenfra og ikke kunne gjøre noe... Dette var en svært dårlig forsøk på humor.
Miztery Skrevet 12. oktober 2011 #15 Skrevet 12. oktober 2011 Glad jeg ikke er så avstumpet at jeg syns noe sånt er morsomt.. http://herigstad.wordpress.com/2011/10/11/griser-brenner-inne/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå