Gå til innhold

Hva skjer nedi magen min:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kjennes ut som lette menstruasjonssmerter, men jeg har ikke fått tilbake tanta etter fødselen. Jeg kjenner det mellom eggstokkene, tror nesten det er i lovmoren altså... Sluttet å amme før sommeren, og jeg går på parlodel for å få den tilbake. Har hatt dette i er par uker nå, og det ser ikke ut for at det gir seg. Bestilte time til gyn spesialist på fredag, men fikk jo ikke time før 27 oktober!!!!:( håper det ikke er noe gale med meg:(

 

Flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være den medisinen du går på som har skylden?

Skrevet

Har ikke tenkt på at det er medisinen, kanskje du har rett.. Jeg er ikke gravid nei, er infertil til jeg har fått tilbake menstruasjonen.. Har problemer med prolaktinet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...