Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Og trenger gode, men billige tips til blomster/pynt/dekorasjon.....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Kjøp noen minipotteplanter du kan sette sammen med te-lys eller liknede. Enkelt, pent og billig.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Skal den være nå på høsten er det kjempefint med kvister og fine fargerike blader. Spesielt lønneblader er vakre
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har tenkt å pynte med miniorkidèer. Og kanskje noen grener med kunstige orkidèer liggende på bordet.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Vi brukte blomster i bryllupet vårt som ble plukket ute langs veikanten. Dette ble også til min bukett. Dette var riktignok i august, men mye fint ute nå!! Vi hadde ikke trangt budsjett, men valgte dette fordi det faktisk var finest og mest riktig synes vi :-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Ahaa! Likte den med greiner, og høstblader!! Thank you!!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg vet ikke hvordan du har tenkt å gjøre det ellers, men her er noen generelle tips: Finn grener ute som du spraymaler i sølv (eller med sølvglitter - men det er litt mer jobb) og som du pynter med blader du har funnet ute (og som du kan male i f.eks. rosa eller blått hvis du vil, men naturlig er også kult) - eller med fjær i de fargene du ønsker. Kjøp billige potteplanter og "sprit" opp med f.eks. en sommerfugl til pynt. Dropp blomstene og pynt med små diamanter og annet tull, det trenger ikke å være så mye arbeid.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg kjøpte noen små potter med baby på, til 30 kr stk ca - og på plantasjen har de flere miniblomster som passer oppi. Vi brukte de som heter Get Mee eller noe sånt. Masse blålilla blomster på. Veldig dekorativt. Plukket også noen grønne eføyblader som vi spredde ut på bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå