Gå til innhold

julebord med overnatting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere EGENTLIG om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt suverent, spesiellt når julebordet er inkludert partner!

Snakk om å få gratis kjærestetid! Noe man ikke får for mye av i hverdagen! :)) I år skal vi en helg til Svalbard med mannen sin jobb, gleder meg stooort! :)

Skrevet

her er det snakk om at mannen skal dra alene..:(

Skrevet

Her det 1 overnatting med partner. Må betale kr 1000 for partner.

Får ikke vite noe.

Kommer ikke itl å bli med; betaler ikke kr 1000 for å ikke vite på forhånd hvor vi skal...

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Tja, har vel egentlig aldri tenkt på det før, fordi har ikke opplevd dette på verken min eller mannen sin jobb.

Mytene sier jo at julebord er stedet mye skjer, sannsynligvis pga overflod av alkohol*s*. Så ville kanskje vært litt skeptisk.

Skrevet

Okei, hvis mannen skal dra alene, så vet jeg ikke helt hva jeg ville sagt. Kommer vel litt ann på bedriften mannen jobber i..

Min mann er annleggsarbeider, og jobber sammen med masse mannfolk, så for meg hadde ikke det vært noe problem. Altså, hvis det er sjalusi vi tenker på...

Men sjefen hans sier at julebordet er like mye for partnerne som de ansatte, for de ser hverandre hele døgnet omtrent. Så det er på en måte en påskjønnelse for oss som sitter alene hjemme :P Fattig trøst, men koselig tanke likevel.

Skrevet

Jeg tenker at det er greit =) men så stoler jeg 100% på min mann til å sende han avgårde på fest m/overnatting med jobben (selv med kvinnelige ansatte)

Jeg er ikke en festperson lenger (ferdig med slik) og vi får sjelden barnevakt så for min del hadde det ikke bydd på noe problem =) Jeg vet at hvis han drar nå så drar jeg senere =)

Skrevet

Det synes jeg er helt greit!

Jeg ser sånn på det at mannen min jobber i et godt arbeidsmiljø, bare menn, men alle kommer veldig godt overens.

Han er sjelden ute ellers, og jeg unner han festligheter når sjansen byr seg.

Også synes jeg det høres mye bedre ut at han sover av seg den verste rusen på et hotel, fremfor å komme ravende hjem i de tidlige morgentimer. Jeg er ikke mye sympatisk når det gjelder fyllesjuke:)

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Hehe, nå begynner jeg å lure på om du er mannen min HI:)

Rett etter at jeg hadde svart på innlegget ditt lengre opp om at jeg tror nok jeg ville vært skeptisk, så får jeg beskjed fra min mann om at "forresten, har meldt meg på årets julebord". Jeg sier ja, og spør hvor de skal ha det i år (han jobber i Drammen). Får så beskjed om at det er helaften på Latter med show, middag... og hotellovernatting etterpå. Uten partner!

Måtte si til han at jeg akkurat hadde svart på et innlegg om dette, og at jeg var litt skeptisk. Har nemlig litt dårlige erfaringer med min mann, alkohol og julebord. Ikke noe med andre damer og slikt altså, men mer at han drikker så mye at han ikke vet hvor han er. Uansett, jeg regner vel med at han kommer til å overnatte på hotell, så får jeg heller ta og legge til side mine høygravide hormoner når han reiser;)

Skrevet

til helvete med hele jævla julebordet sier nå jeg........

Skrevet

Det har jeg ingen problemer med. Mannen min sin jobb er på ihvertfall 1 storbytur i året og jeg stoler 100 % på han og syns det er topp at han får en gratis tur i ny og ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...