Gå til innhold

Playstation 3 eller nintendo wii?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe tv- spill til jentene mine til jul. 10, 8 og 4 år. Har dere erfaring mwd disse konsollene? Fordeler/ ulemper med disse? Hvilken har flest "jentespill" tilgjengelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har begge.

Jeg syns det er flere og morsomme spill til barn på Wii'en mens PS3'en har bedre spill for voksene....

Gutten vår på 4,5 år bruker Wii'en, vi bruker PS3'en

Skrevet

Vi har PS3 og er vel fornøyd. Er ingen barn her som er store nok til å spille sånt, så det er bare vi som har prøvd det. Gubben spiller fifa mens jeg har Indiana jones og Pirates lego-spill, synes det er herlig! Når jeg har tid til spilling, er ikke så ofte, det...

Playstation kan vel spille blueray-filmer (vet ikke om wii kan det)

Skrevet

Ifor vurderte vi playstation 3 og xbox 360. Det ble xbox pga at den funksjonen som gjør at man kan bevege seg fritt på gulvet og "være" dyr på spillene osv. Vet ikke hva det heter.

Spillene er på engelsk og det er litt vanskelig å få til at dyrene følger bevegelsene til barna.

Vi angrer idag på at vi ikke kjøpte wii istedenfor. Så hadde aboslutt gått for det idag.

Barna var forressten 3 og 5 år da. De spiller nå, men de (spesielt minste) forstår egentlig ikke hva de skal gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...