Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Elsker silikonpupper, pulehår, harry sminke og korte skjørt, men ikke på sin egen dame, som forøvrig skal te seg som en hore i senga, selv om de også på et vis vil ha en madonna. Ja ja, sånn er det vel når pikken overstyrer hjernen innimellom og neida, det gjelder ikke alle mannfolk, men mange. Så kveler vi den "diskusjonen" ved fødselen
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Min er heldigvis ikke sånn. Han hadde for eksempel steila om jeg i det hele tatt hadde tenkt på å ta silikon. De damene han synes er pene (av kjendiser og sånt), er damer som er pene i seg selv og ser mer "girl-next-door" ut.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Det er jo det jeg sier. De mennene som liker store, markante silikonpupper vil ofte IKKE at dama skal se sånn ut. HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Dessverre er de aller fleste menn ikke spesiell smarte når det gjelder motsatte kjønn. Er grunnen at kvinner vil heller være pene enn smarte da mannfolk kan bedre se enn tenke. Min er heldigvis unntak, men han er ikke så utrolig maskulin heller
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Han vil ikke at andre damer skal se sånn ut heller han. Dolledamer er det verste han vet. Som sagt, de damene han titter på og foretrekker, er "vanlig pene" damer med former, som ser naturlige ut.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Veldig enig med hi. Menn vil ha begge deler. Frekke horer og snille tenkelige damer som mor til barna som har strøkent hus og velkledde barn. Derfor går ofte menn med ordentlige damer til horer. Trist men sant.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg kommer aldri til å passe 100% inn i noen av rollene, så løpet er sikkert kjørt her i gården
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå