Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Her betaler far 3500 for barn på 4 år, det går til halve barnehage og div ting barnet trenger.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Ja - da er det vel passe da.... Du mener vel ikke at han skal betale mer enn halvparten??? I grunn skal han ikke betale halvparten en gang dersom han har samvær. Da blir hans dager trukket fra.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg tenkte mer at jeg fikk for mye, ser at andre her får mye mindre.. far er lærer, så han har ikke kjempe stor lønn.. Han har ham bare annenhver helg, så ingen dager i bhg..4 dager i mnd ender det med.. fredag ettermiddag til søndag formiddag.. (etter eget ønske) HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Halve barnehageregningen skal vel han betale uansett om han har samvær eller ei!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Barnehageregninga skal dekkast i bidraget , for bidraget er høyere om mor ikke får støtte til barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Hvorfor spør du? Sett de 3500 i banken, da, og sett inn 3500 fra din egen konto på samme. Så står det 7000 i måneden der. Betal barnehagen fra den kontoen, og deretter betaler du barnets andel av strøm, husleie og matinnkjøp fra samme konto. Deretter kjøper du klær til barnet og andre konkrete ting han/hun skal ha (sykkel, bilbarnestol osv). Tenker du vil se at det brukes opp.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 wow.. slapp av.. jeg bare lurte, far har ymtet fram at noen på jobben hans mente at han betalte for mye.. Så ser jeg her inne at det er folk som får 3000 for 2 barn, og lurte bare på om jeg er urimelig.. vi har privat avtale skjønner du HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg får 3000 for et barn på 1 år. Vi har brukt navs kalkulator... Han skulle egentlig ha betalt 3500 nå men siden han mistet jobben så skal han bare betale 2500 men vi står på 3000 enda, heldigvis!!! :-) Det er dyrt å ha små barn... vintertøy er ikke billig... ikke barnehagen heller. Bf betaler ikke barnehageregninga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå