Gå til innhold

Skjønne mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en liten motfront til alle utroskap-innleggene og slemme og tankeløse mannfolk, vil jeg fortelle om min mann.

Jeg kan komme hjem fra jobb, dødssliten og med håret i striper nedover etter regnværet ute, litt mascara under øynene som jeg enda ikke har rukket å tørke bort osv, og mannen møter meg med "du er så utrolig nydelig.". Eller vi kan være ute og kjøre og en utrolig vakker og sexy ungjente krysser fotgjengerovergangen foran oss i åletrange skinnbukser. Jeg føler meg litt liten og grå der jeg sitter, før mannen plutselig kommenterer ungjenta med: "jeg er så glad for at du har vett nok til å ikke kle deg så fælt, hun ser jo ikke ut i dem!". osv i samme stilen. Hver eneste dag får han meg til å føle meg som en sexy og vakker gudinne, og det er akkurat som han ikke ser andre kvinner en gang. Jeg er heldig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er også slik, han syns jeg er vakker uansett, og forteller meg det så og si daglig. Jeg føler meg virkelig som verdens vakreste kvinne i hans selskap. Han er veldig oppmerksom og jeg tar han aldri på fersken i å glo på andre kvinner. Mulig han gjør det når jeg ikke er til stede, men han har nok respekt for meg til å ikke gjøre det når jeg er der. ;)

Skrevet

Jeg har også en slik mann <3 Selv etter barnefødsel og 6 mnd uten sminke forteller han meg at han er så heldig som er gift med en så sexy kvinne <3

Han har - definitivt - sine feil og mangler, men jeg føler meg alltid høyt elsket :)

Skrevet

Godt å høre at det finnes noen ok mannfolk der ute.. Det gir litt håp for fremtiden.

Hilsen alenemor:)

Skrevet

Jajajaja, blablabla, makan til kliss! Nei, takke meg til en mann som ser på andre kvinnfolk!

Skrevet

Ja, huff, tenk å påstå at man er lykkelig og har en mann som ikke er utro og er hyggelig mot sin kone da. Makan til frekkhet, sånt vil vi ikke ha her inne!

Her er det bare de som har utro griser som får lov til å skrive noe!

Skrevet

Er det jeg mener også!!

Hilsen 13:23

Skrevet

Vi får lage en superpositiv revolusjon!! Sånn at det ikke bare er surmaga sutreberter som får ørens lyd her inne;)

Skrevet

Ja gud forby om noen våger seg å dele noe positivt her inne! Er nok bedre at du skriver et sutreinnlegg om at gubben din sikler over andre damer!

Du skjønner ikke at du fremstår som bitter og misunnelig med sånne kommentarer?

Skrevet

samboeren min er også gulle god.. foreller meg ofte hvor fin og sexy jeg er (selv om jeg ikke akkurat føler det selv) også sier han ofte at han elsker meg. føler meg utrolig heldig :D

Skrevet

Så herlig! :) Har en sånn mann jeg også som gir meg kompelimenter hver eneste dag selv når jeg føler jeg ikke ser ut. Jeg vet han elsker meg og at han synes jeg er attraktiv. Kan jo bli litt bekymra med dumme tanker noen ganger siden jeg synes han det flotteste og kjekkeste i verden, men jeg har aldri noen grunn til å uroe meg og han gjør det lett å stole på han.

Skrevet

Henger meg på her!

Har vært syk i et par uker, typisk forkjølet og i første trimester.

Mannen min og jeg deler normalt halvt om halvt hjemme og ute, men nå som jeg er helt kake har han tatt ALT...

Han handler, lager mat, vasker hus, henter unger, legger unger, står opp med unger ... you name it.

Og han synes jeg er fin!

Kanskje ikke mye overskudd til å gi meg masse komplementer disse ukene, men dæven ta det hadde ikke jeg heller hatt.

Og han har ikke kommet med en eneste negativ kommentar!

Jeg er veldig heldig - og han og, for jeg bærer vårt 3. barn :-)

Skrevet

Sånn er min mann også :)

Var forlovet med en som ALLTID kikket på andre jenter, og spesielt tenåringsjenter. Ugh

Deilig nå å ha roen ved å føle seg elsket!

Skrevet

MrsMilla.

Hvor fant du han???

Misunlig!!!!!!!!!

Min er ok, men tror huset hadde vært bomba hvis jeg lå syk 1 uke....!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...