Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 jeg kjøpte et sett regntøy i bergen der vi liksom stoppet på "veien".. leser idag i foreldre og barn at dette tøyet er trukket fra markedet pga for høyt bly innhold i knappene!!!! Rart de fortsatt solgte det fredag da.men må uansett få BYTTE DETTE DA! finnes det samme butikk i stavanger?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Det er vel ikke det tøyet du ha kjøpt nå som har høyt blyinnhold i knappene. Det ble trukket fra butikkene, tilbake kom det regntøy uten dette blyinnholdet.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Polarn o pyret ligger så midt i sentrum du kan komme. Jeg tror heller ikke det er bly-knappene du har kjøpt, det er trukket tilbake fra markedet for flere uker siden.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 hmmm ok.. men er merket ss2011 inni jakken som jeg kjøpte da. Samme merke som var i de som ble trukket tilbake? vet og skjønner at det er pga året og alt dette her da:P men burde kanskje fått ny merke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå