Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Hva synes dere? skjønte dere raskt selve plottet?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har ikke sett den, men så traileren. Og forstod utifra den at moren er schisofren eller noe. At hun skader sønnen sin uten å vite det...Var den skummel? Har litt lyst til å se den, men orker ikke hvis det er skrekkfilm.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Det kan ikke kalles en skrekkfilm, ikke så lenge man skjønner at dette er en psykisk syk person det er snakk om. Den er allikevel litt ekkel. Fikk litt sånn "paranoid" følelse da jeg kom hjem hvis du skal se filmen skal jeg ikke utdype handlingen, men vil bare nevne jeg kom hjem til en tom leilighet siden barna er til pappan denne uken. Det var litt rart
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Vil si det er en trist og tragisk film, kom noen tårer på mannen når han så denne. Var en helt forferdelig film og angrer på en måte at vi så den.. Moren skadet ikke sønnen sin, pappan hans gjorde det, han tok også livet av seg selv og sønnen til slutt(dt får man ikke se i filmen) man får se hvordan hun lever og "hvordan hun beskytter sin sønn som altså er død" hun beskytter han og er livredd faren skal dukke opp. det hele ender med at en mann hun blir kjent med finner en annen død liten gutt i skogen som også hadde blitt drept men som jeg forstod det var det av sin egen far) Hørte misshandlingen av den lille gutten over babycallen som hun kjøpte fordi hun skulle høre sønnen sin når han sov på eget rom. (han som altså ikke lever i det heletatt i filmen.. huff dårlig forklart men..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Og takk til deg 12:44, som røpte hele handlingen i filmen. Da trenger jeg ikke lenger å se den.....:-P
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Syns hele filmen var dårlig, plottet forstod man jo helt fra trailerern.. Ikke noe jeg har planer om å se en gang til.. Kjedet meg gjennom hele filmen, trodde det var en annen slags type film.. Mer skrekk/thriller enn det der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå