Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Eller er det bare meg som tror jeg gjør det? Får menssmerter en stund etter mens, og har egentlig ikke tenkt så mye på det... men leser og finner ut at disse smertene kan være eggeløsning! Morsomt egentlig Nå er jeg prøver i min første prøverunde, så dette blir jo spennende...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg kjenner svært godt når jeg har eggløsning, på mange måter egentlig. Økt lyst, mer fuktig nedentil, brystene blir liksom litt mer spente, murring i mage og korsrygg, og til slutt en ørliten blødning og ganske merkbare smerter nederst i magen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Ja, jeg kjenner eggløsningen, og har alltid gjort det(når jeg ikke går på hormonell prevensjon vel og merke). Før første graviditet hadde jeg nokså vondt i 4-5 dager, så vondt at det tidvis var problematisk med sex. Nå etter fødslene har jeg veldig mye smerter en hel uke før eggløsningen og må ta smertestillende de fleste av dagene for å fungere. Sex er ikke gjennomførbart, så her er eggløsningen blitt en veldig effektiv prevensjonsmetode :-) Har forøvrig begynt på p-pille for jeg orker ikke ha så vondt en uke pr mnd. Menssmertene derimot er helt borte etter fødsel, men heller 1 dag med de, enn en uke med eggløsningssmerter :-(
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 MEN, må kanskje legge til: det at man merker eggløsningen er ingen garanti for å bli raskt gravid. Førstemann brukte vi et år på å bli gravid med....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Tok 4 og 3 mnd med nr 1 og 2, og nå har jeg ny mann så vet ikke hvordan dette vil gå. Har i tillegg blitt gravid helt tilfeldig de to første gangen siden jeg ikke visste når jeg hadde eggeløsning. (regnet feil begge gangene, så hadde nok sex utenfor denne tiden for at d gikk) Så nå blir det spennende, for nå VET jeg når jeg har eggeløsning... Men har absolutt ikke hast, så tar ting som det kommer HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå