Gå til innhold

Er det ikke Greys og private practice i kveld?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser dessverre ikke sånn ut :-(

Hersens fotball altså. Kunne de ikke sendt fotballen på en annen kanal da? (Eller valgt en annen dag? hihi)

Alltid tirsdager.. Grrr

Skrevet

vet... Mange damer / jenter har jo tv kveld på tirsdager..

Skrevet

Tuller dere?????

*SNUFS*

For meg er tirsdagen uken høydepunkt med de to seriene!!!

MØKKAFOTBALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Faen! Hva skal jeg nå finne på... 8 dager til termin.. kjempe sliten, alt er klart, huset er shina.. så kommer det jækla fotballen! Brenn!!!!!

Skrevet

Det er ikke MULIG? Kjenner jeg blir sur nå.

Skrevet

Hvorfor prioriterer TV2 guttesendinger i stedet for det som passer oss jenter/damer????????

Skrevet

Cæsar kommer klokka 6 også.

Skrevet

Det er så irriterende at tv2 bare fjerner jentekvelden på den måten. Det er rett og slett frekkt. Hvorfor kan de ikke sende den på en av de andre kanalene, for eksempel bliss? Eller bedre, sende forballen på max som er guttekanalen. Det er virkelig kjipt at de måtte gjøre det i dag. Har en mann som i går fiksa så han fikk bytta til kveldsvakt i dag, så jeg kunne få se programmene mine i fred. :(

Skrevet

Er dere såååå tvslaver? Det er jo krise her inne hver gang det er landskamp for da er det en ellerannen tvserie som går ut. Ja, tv2 må nesten det! De har kjøpt opp rettighetene på kampen og da må de sende den på hovudkanalen! Gjør noe annet de 90 minuttene da vel! Om dere ikke vil se kampen kan dere feks slå av tven (ja det går an! De fleste tver er utsyrt med en av-knapp!) og lese en bok, gå en tur, dra på kino +++++++++++

Skrevet

Hvor kan de ikke da flytte greys og privat praksis over på fks zebra eller bliss da? og de har jo tv 2 sportskanalen... hvorfor kan de ikke vise kampene der...

Skrevet

har du tv 2 sumo tror jeg du kan se de der i kveld.

Skrevet

Sumo koster jo penger. Gidder ikke betale dobbelt liksom...

Skrevet

Det er ikke alle som har de kanalene derfor sender de den på hovudkanalen som alle har.

Skrevet

Jeg syns hvertfall de kunne sendt greys og privat praksis på bliss.

Det er omtrent det eneste jeg følger med på. Og har gleda meg ei uke ;)

Og nei, jeg er faktisk ikke tv slave :P Men tirsdagene er en prioritert tv kveld :)

Skrevet

Veit , det er nitrist.

Jeg blir så IRRITERT hver gang Greys går ut.

De kunne vel sent det etter¨på vaffal?

Er det episode 14 som skulle gått nå?

Hehee, når episode 18 kommer må alle mannfolk ut av huset!

Da blir det sippekveld!

Skrevet

Koster bare en 50-lapp... dere skaper krisesteming her inne fordi de sender fotball i stedet for greys, men å betale en 50-lapp for å få se det, nei det blir for mye...

Skrevet

Men ser man det på nett så blir det jo samme episode på tv på tirsdag. Dumt det også.

Skrevet

Med min økonomi er det for mye.

Skrevet

Se det på nett da vel! Søk; greys season 7 episode (hugser ikke nummerert) online for free. Da får dere sett den gratis:-)

Skrevet

Da venter du til neste uke. Herregud.. det er ikke akkurat sånn at du går glipp av noe. Slapp av .p

Skrevet

Selvfølgelig går jeg glipp av noe. Jeg går glipp av ukas eneste virkelighetsflukt fra en travel og smertefull hverdag. Det er faktisk big deal for meg, og sikkert andre også, selv om det ikke er det for deg.

Skrevet

Til deg som sa det "bare" er 90 minutter og at man kan se noe annet:

Er du klar over at de har sending fra 19.00 - 23.10??

Det er ganske mye mer enn 90 minutter!

Hadde de bare sendt kampen, så hadde de sikkert hatt tid til å sende seriene "våre" også, men de er jo nødt for å sende:

"før kampen" + "studio Ullevål" + "før avspark" + selve kampen + (en liten pause til en forkortet nyhetssending før de fortsetter med) "Etter kampen...

(Sitter med programbladet, kan det selvfølgelig ikke utenat)

Skrevet

Det er jo bare tv!!!!!!!!!!!!!!!!! Lei en film da vel!!!!!!!!!

Skrevet

Episode 13, tror jeg? Det var 11 de ikke sendte for to uker siden, mener jeg. Det er mulig å se dem på cucirca.com, og det har jeg gjort før. Gratis og lovlig. Men jeg vil helst se det på tv jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...