Gå til innhold

jeg VIL ha babyen min NÅÅÅÅÅÅÅ


lisstupp

Anbefalte innlegg

Er så lei av å gå å vente. fortsatt to uker igjen til termin og jeg bruker å gå over men er så klar for å treffe den lille.

Har to flotte barn fra før. Den største er 8 og hun klarer seg selv, nr 2 er 3 år og trenger mye hjelp, selv om det er mye "greie selv om dagen." og det er jo flott, for magen min hindrer meg i å komme ned på gulvnivå. Prøvde med på å sitte på gulvet å bygge lego i går, trodde ikke jeg skulle komme meg opp igjen :-) Nå vil jeg ha barn nr 3 på utsiden, slik at jeg kan fungere normalt igjen, Skikkelig lei av å være diger. Flere som er desperat utålmodige?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var der du er for et par uker siden jeg og. Nå har jeg bare gått inn i et likegyldig modus og infinni meg med at jeg er en flodhest og sikkert kommer til å være det resten av livet...hehe, vet jo at det ikke stemmer da, men er så maktesløs, for det er ingenting jeg kan gjøre for å få ut denne babyen fortere uansett. Trodde heller aldri jeg skulle gå gravid så lenge, da førstemann kom 2uker før termin. 2 dager til termin her nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte akkurat å skrive et liknende innlegg!! :P Hehe, er såååå leeeei!! har 11 dager igjen til termin, og ingenting skjer! Har hele tiden vært "psykisk innstilt" på å gå over tiden, men synes søren meg at hver dag blir tyngre og tyngre...Er sååå sliten, og har egentlig kun lyst til å ligge i senga.

 

Har vært uforskammet sprek i 8,5 mnd da så får vel tåle dette. Eneste jeg kan glede meg til erhvis jeg fortsatt er gravid til helga(noe jeg nok er), skal jeg søren meg på Mcdonalds :P så det så!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAA!!!! -8 dager her, så du kan jo tenke deg selv hvor utålmodig jeg er ;) hehe..Nå vil jeg ha ut min lille skatt! Kose, lukte og bare seeee på henne heeele dagen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan virkelig relatere meg til dette..

Venter og venter og venter, og hadde håpet at kanskje denne skulle komme før termin!! Men; ser ut til at det blir lang nese på meg... IGJEN!

Forrige kom to UKER på overtid - den dagen jeg skulle settes igang. Ingen ting som tyder på at denne har hastverk heller.. Og jeg er så stor, i går på butikken ble jeg fotfulgt av fnisende andre og tredjeklassinger; så det er nå offisielt.. jeg er bygdas nye freakshow.. *ler*

Men heldigvis er det midlertidig.. Men jeg setter meg rett ned og begynner å grine, om jeg går to uker over med denne også. Og da kommer jeg antakelig til å føde der jeg sitter.. For jeg kommer meg IKKE opp fra gulvet uten hjelp.. Hehehe..

 

Æsj.. Snart har vi de søte små her.. Det er bare denne siste tiden som er helt pyton. Masse lykke til, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg helt enig! Denne uvissheten.... Hadde termin i går. Menstermin om 3 dager. Dagene blir lange... :-( Ellers har alt annet jeg føler allerede blitt sagt. Vi er nok i samme båt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin til lørdag, men i natt gikk vannet. kjenner enda ikke noe rier, så det var vist bare å vente ifg sykehuset...uansett vist det ikke kommer i gang før torsdag så kommer prinsessa til torsdag.. Enig at det er forferdelig å gå å vente og vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldigen deg 'anonym' - at vannet ditt er godt. da har det jo skjedd noe. Har ventet lenge nå jeg, hehe.. menstermin 28 sept og ul-termin 5 oktober (6 dager siden) og ingenting skjer her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ufattelig rastløs og utålmodig og klarer nesten ikke konsentrere meg om verken tv, blader eller surfing, Kjenner etter hvert femte minutt om kroppen sender meg signaler ... er "noe" på gang, lksom ?!

 

....men alt jeg kjenner er koselige bevegelser fra mageboeren.... HAN syns tydeligvis ikke at det haster med å komme ut til mammaen og pappaen sin....

 

Sukk. Har på følelesen at det blir overtid på meg.

 

_termin 14.10.2011_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...