Gå til innhold

Be om å bli strippet?Skal til jordmor idag...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har gjort det? Ble undersøkt på føden for ca 2 uker siden, og da hadde jeg nesten 1 cm åpning...terminen min er om 3 dager og det er ingen tegn på at noe kommer til å skje med det første. Slimproppen har gått (iløpet av en uke,litt & litt) for 2 uker siden...hatt kynnere,murringer,rier...men nå har alt liksom stoppet opp :(

 

Er det vanlig at jordmor sjekker åpning så nære termin? eller at jeg kan be henne om det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne vite det samme. Skal til lege imorgen (jordmor har ferie) har da 1dag til termin. Men syntes det er ekkelt å spørre om legen kan tøye osv der nede hvis det ikke er vanlig....?Og kanskje leger ikke gjør det, at man må ha jordmor eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jordmor bruker å gjøre det ja, utifra det jeg har lest..Men det kan jo tenkes at de ikke gjør det før man eventuelt er på overtid og må inn til kontroll (på sykehuset) ? I tilfelle ting skjer av seg selv.....

 

Men jeg skal høre med henne ettepå, om hva som er vanlig..for når det er så nære termin og man har litt åpning bør de vel kunne tøye litt?

 

Skal være mentalt forberedt på det meste nå ihvertfall...Men hun bør ihvertfall sjekke åpning, hvis ikke tror jeg at jeg insisterer på det,hehe litt utålmodig nå :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt strippet av jordmor, men legen gjør det ved hver kontroll. Er 6 dager over termin idag og er blitt tøyet av ham senest idag. Har 3cm åpning, men enda en liten kant ( ifølge ham) så han trodde ikke det ble fødsel idag heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...