Gå til innhold

SAMBOEREN TAR AVSTAND?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid og begynner å bli litt ruind i kaintan ja! og jeg føler at samboeren min ikke syns det er noe særlig. for han sier alddri jeg er digg mer, og rører meg såvidt. vi har sjelden sex lengre .. han kan holde rundt mg og kose med magen, så vet jo han er glad i meg, men tydeliigvis syns han ikke jeg er attraktiiv lengre :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok heller det ligger i det at du er med barn HI ;)

De fleste menn er ikke helt "i vater" når det gjelder svangerskapene, de er redd for å skade ungen, og de finner det merkerlig at vi damene har et levende barn inne i oss. Har du prøvd å prate med han om det?

Ikke hev stemmen eller bli sint når du tar det opp med han, bare spør om det er svangerskapet som utgjør at han ikke tar så mye på deg og viser at han har lyst på deg.

Her går jeg med 3 barnet i magen, og samboeren min er blitt litt flinkere nå, til å fortsatt kunne være intim med meg ol. Første svangerskapet rørte han meg nesten ikke, fra magen startet å synes, til jeg fødet. Etter fødselen gikk det 3 uker, så spurte han om jeg ville forsøke meg på sex, gikk fort tilbake til normalen etter fødselen. Med nr 2 ble han litt mer "vågen".. Og nå er det nesten nær normalen, foruten det med sex da, ha er fortsatt noe lunken i forhold til det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...