Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg veide meg i morges, enda jeg har mensen og vet jeg ikke bør veie meg da. Men det var gode nyheter, to kilo ned siden sist veiing for to uker siden. Nå har jeg gått ned 16 kilo siden januar, har fått bmi innenfor normalen og bare fem kilo igjen til målet mitt. Life is goooooood! :-D
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Fantatisk! Jeg hadde ca det samme å gå ned fra januar og har 8 kg igjen.....grrr......
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Kjipt da Kanskje det løsner for deg også snart? Jeg la faktisk på meg tre kilo igjen i sommer, men de forsvant da ferien var over. Grillmat og latmannsliv var en uheldig kombo
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Så bra!! Godt når vi klarer å nå målene våre. Har selv 20 kg som jeg skal bli kvitt. Har gått ned 3 kg på noen uker nå så det er en god start )
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Knekkebrød Bytt ut alle matvarene med lettprodukter Forsyn deg bare en gang Pakk pålegget inn i kjøleskapet med en gang etter du har smurt knekkebrødene/skivene Spis deg 80% mett Spis mer grønnsaker enn poteter/ris/pasta til middagen Rent kjøtt (ikke kjøttdeig/pølser) Drikk mye vann Ikke saus Og sist men ikke minst; Ikke pin deg selv, da sprekker du! HI :-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Så bra! Jeg gikk faktisk opp noen kilo i starten. Jeg gråt mens jeg så på vekta. Alle forsakelsene og all trimmen, også la jeg bare på meg?! Men etterhvert, sakte men sikkert, så gikk kiloene av. Det har tatt sin tid, men det sies jo at det er den beste vektnedgangen. Jeg håper jeg får bort de siste 5 kiloene til jul :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå