Gå til innhold

Vi som håper på att mensen ikke kommer idag ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag venter jeg tante rød på besøk, håper hun ikke kommer i det heletatt...

Er ganske så gira på å ta en test, men vet at som regel når jeg tar en, kommen mensen dagen etter, eller to dager etter... å det er jo litt bortkastet penger da... hehe :)

Hva driver dere med i vente tiden da jenter ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper ikke den kommer til helgen jeg da:P

Har jo veldig lyst til å teste til helgen, men du har rett i at da kommer som regel mensen like etterpå!!hehe

Synes det er veldig vanskelig å ikke tenke på det hele tiden, har en sambo som er super gira på å bli pappa så han snakker jo mer om det enn meg:P ventetiden blir veldig lang, så jeg har funnet ut at å lese gjør så jeg fokuserer på litt annet, så leser bøker om alt annet enn barn:)

Hva gjør du i ventetiden??:)

Skrevet

hehe, samboeren min snakker ikke om det, selv om han har VELDIG lyst å bli pappa.. han sier bare til meg att jeg ikke må stresse, da går det fortere :P hehe!

jeg sitter å leser andres historier her inne på barnimagen, å ellers egentli ganske så lite... har selv lyst å begynne å lese, men har aldri lest en bok før som interesserer meg, så leter egentlig etter den rette boken :)

Men skal vell ikke være lett å finne den når man aldrig har lest en hel bok før... (FLAU)!

Klem til deg :)

Skrevet

hehe, kanskje jeg skal si det til samboeren min, slutt å stress så går det fortere:)

Jeg å leser en del her jeg å, men prøver å ikke lese for mye. Vanskelig å la være bare:)

Jeg leser krim om dagen, Jo Nesbø bøker! Kan anbefales, og jeg liker egentlig ikke krim:P hehe!

klem tilbake:)

Skrevet

Hehe ;) Jadu får sit til samboeren din du;)

Jobber du eller er du arbeids ledig ?

Jeg er desverre arbeidsledig.. hadde helge jobb, men var mye tull med skjefen der, så måtte si opp.

Så nå går jeg hjemme å kjeder vettet av meg, mens jeg leter etter jobb som ikke er så enkelt å finne siden jeg bor på en ganske liten plass :P

hehe..

Skrevet

Jeg jobber:)

Skjønner det blir kjedelig i lengden, men plutselig dukker det vel opp noe:)

Men har fått med meg at det er lite jobber ute for tiden, har lyst til å jobbe nærmere hjemme og er ikke så mange jobber der heller!

Har dere vært prøvere lenge eller?:)

Skrevet

kuttet ut p-pillene for 3-4 år siden, men prøvde vell egentli ikke noe sæli da.. vi bare hadde sex når vi følte for det, å så ikke noe på syklusen min osv... er ikke så lenge siden nå att jeg har begynt å kjike på eggløsningen osv, å prøver å ha sex de gangene jeg har det..

For nå er jeg Lei av att alle rundt meg får barn ;) hehe..

er 21 år gammel, så nå syntes jeg det er på tide ;)!

Haar dere prøvet lenge ?:)

Ja jobb dukker vell opp etter hvert.. har ikke vært arbeidsledig så kjempe lenge, jobb kommer vell når man minst forventer det :)

Skrevet

Aha:)

Har vært uten prevansjon 1 1/2 år ca, men først begynt å prøve siste to månedene:)

Alle rundt meg får barn så synes det er på tide jeg også:)

Er 26 jeg da, så har vært klar for barn veeeeldig lenge:) hehe!

Skrevet

ja jeg har å vært klar veeeldi lenge, men ikke aktiv prøver... men nå er jeg det, da sjalusien begynner å ta overhand.. hehe :D

Merker jeg blir bare mer å mer følsom når det gjelder barn,,, bare noen i en serie på tv blir gravid begynner tårene å trille... å bare mine tantebarn smiler til meg vil jeg iallefall begynne å tørke tårer... har SÅÅÅ lyst på en litn baby ;) hehe...

Skrevet

hehe:) da satser vi på at det ikke tar så veldig lang tid:)

Skrevet

Ja vi satser på det... håper det kommer en spire i neste prøve periode, for der kom jammen meg mensen!!! -,-!

Nå er jeg lei :P hehe

Skrevet

så kjipt!!! Men da får du være ved godt mot neste mnd:)hehe!

Men lov å bli litt lei jah:P

Skrevet

hehe ja.)

Håper det kan klaffe nesste mnd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...