spireønske Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Idag venter jeg tante rød på besøk, håper hun ikke kommer i det heletatt... Er ganske så gira på å ta en test, men vet at som regel når jeg tar en, kommen mensen dagen etter, eller to dager etter... å det er jo litt bortkastet penger da... hehe Hva driver dere med i vente tiden da jenter ?
Jenny_85 Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg håper ikke den kommer til helgen jeg da:P Har jo veldig lyst til å teste til helgen, men du har rett i at da kommer som regel mensen like etterpå!!hehe Synes det er veldig vanskelig å ikke tenke på det hele tiden, har en sambo som er super gira på å bli pappa så han snakker jo mer om det enn meg:P ventetiden blir veldig lang, så jeg har funnet ut at å lese gjør så jeg fokuserer på litt annet, så leser bøker om alt annet enn barn:) Hva gjør du i ventetiden??
spireønske Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2011 hehe, samboeren min snakker ikke om det, selv om han har VELDIG lyst å bli pappa.. han sier bare til meg att jeg ikke må stresse, da går det fortere hehe! jeg sitter å leser andres historier her inne på barnimagen, å ellers egentli ganske så lite... har selv lyst å begynne å lese, men har aldri lest en bok før som interesserer meg, så leter egentlig etter den rette boken Men skal vell ikke være lett å finne den når man aldrig har lest en hel bok før... (FLAU)! Klem til deg
Jenny_85 Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 hehe, kanskje jeg skal si det til samboeren min, slutt å stress så går det fortere:) Jeg å leser en del her jeg å, men prøver å ikke lese for mye. Vanskelig å la være bare:) Jeg leser krim om dagen, Jo Nesbø bøker! Kan anbefales, og jeg liker egentlig ikke krim:P hehe! klem tilbake:)
spireønske Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2011 Hehe Jadu får sit til samboeren din du;) Jobber du eller er du arbeids ledig ? Jeg er desverre arbeidsledig.. hadde helge jobb, men var mye tull med skjefen der, så måtte si opp. Så nå går jeg hjemme å kjeder vettet av meg, mens jeg leter etter jobb som ikke er så enkelt å finne siden jeg bor på en ganske liten plass hehe..
Jenny_85 Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg jobber:) Skjønner det blir kjedelig i lengden, men plutselig dukker det vel opp noe:) Men har fått med meg at det er lite jobber ute for tiden, har lyst til å jobbe nærmere hjemme og er ikke så mange jobber der heller! Har dere vært prøvere lenge eller?
spireønske Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2011 kuttet ut p-pillene for 3-4 år siden, men prøvde vell egentli ikke noe sæli da.. vi bare hadde sex når vi følte for det, å så ikke noe på syklusen min osv... er ikke så lenge siden nå att jeg har begynt å kjike på eggløsningen osv, å prøver å ha sex de gangene jeg har det.. For nå er jeg Lei av att alle rundt meg får barn hehe.. er 21 år gammel, så nå syntes jeg det er på tide ! Haar dere prøvet lenge ? Ja jobb dukker vell opp etter hvert.. har ikke vært arbeidsledig så kjempe lenge, jobb kommer vell når man minst forventer det
Jenny_85 Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Aha:) Har vært uten prevansjon 1 1/2 år ca, men først begynt å prøve siste to månedene:) Alle rundt meg får barn så synes det er på tide jeg også Er 26 jeg da, så har vært klar for barn veeeeldig lenge:) hehe!
spireønske Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2011 ja jeg har å vært klar veeeldi lenge, men ikke aktiv prøver... men nå er jeg det, da sjalusien begynner å ta overhand.. hehe Merker jeg blir bare mer å mer følsom når det gjelder barn,,, bare noen i en serie på tv blir gravid begynner tårene å trille... å bare mine tantebarn smiler til meg vil jeg iallefall begynne å tørke tårer... har SÅÅÅ lyst på en litn baby hehe...
Jenny_85 Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 hehe:) da satser vi på at det ikke tar så veldig lang tid:)
spireønske Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 11. oktober 2011 Ja vi satser på det... håper det kommer en spire i neste prøve periode, for der kom jammen meg mensen!!! -,-! Nå er jeg lei hehe
Jenny_85 Skrevet 12. oktober 2011 #12 Skrevet 12. oktober 2011 så kjipt!!! Men da får du være ved godt mot neste mnd:)hehe! Men lov å bli litt lei jah:P
spireønske Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 14. oktober 2011 hehe ja.) Håper det kan klaffe nesste mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå