Gå til innhold

Dere som bor på landet, hvilken vogn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe Simo. Den ser så lun og god ut! Og jeg trenger en "stor" kurv under da jeg kommer til å gå mye på butikken siden mannen har bilen vår på jobb:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg hadde Emmaljunge duo edge og den var tung. Men god. Venninna mi hadde Simo og jeg vil ha den neste gang.

Skrevet

Jeg vet at Simo og er forholdsvis tung... Men den skal jo verken opp noen trapper eller inn og ut av en bil hver dag så da tenker jeg at det går vel greit:)

HI

Skrevet

Vi har Simo, og er storfornøyde. God plass, god og trille, fjæringa er genial!

Skrevet

Takk for tilbakemeldingen Valkyrien:) Kan man justere fjæringene på den forresten?

Skrevet

Er den det? Den vogna venninna mi hadde var så lett i forhold til Emmaljungaen. min vogn var så tung å manøvrere. Men venninna mi sin vogn var kjempelett. Vil se de var like romslig og lun, men jeg syns altså venninna mi sin vogn var lettere. Men kan hende det var et annet merke da.

Hilsen anonymen lengre oppe her.

Skrevet

Jeg har kjøpt Simo Kombi og den er knakande godt på vinterfør. Og detta er mi 3 Simo vogn jeg har.

Skrevet

10.14

Jeg sjekka på nettet nå og de er faktisk tilnærmet like tunge! ca 18 kilo står det på hjemmesidene deres... Gud, det er tungt det... :)

Skrevet

På min kan ikke fjærene justeres, men det er en vogn fra 2007. Kan godt hende det er mulig på nyere modeller :)

Skrevet

Basson <3 <3 Tror ikke jeg får fullrost disse vognene nok! Lunere bag skal du lete lenge etter! De er skikkelig godt foret med microfiber som er fløyelsmykt! Den er stor i bagdelen (bredere enn mye annet, liggemål på 80 cm) og har genial ryggstøtte i bagen <3

Hvis du kjøper Basson PARMA nå, så får du den for rundt 3000 siden de skal ut av sortimentet, men da må du kjøpe sportsvogn senere siden sportsvogndelen til PARMA har gått ut. Den nye heter et eller annet på g, husker ikke navnet :P Men den har nytt feste til bag/sportsdel som PARMA ikke er kompatibel med.

Men vogna er herlig! Og hvis du har liten bil kan du klappe sammen bagen lett :)

Skrevet

Teutonia Prestige har jeg:):) Veldig fornøyd!

Skrevet

brio happy duo :)

Kjempe fornøyd!" og lett

Skrevet

emmaljunga duo edge, kunne ikke hatt noe annet, er kjempefornøyd

Skrevet

Emmaljunga Mondial Duo. Har vært veldig fornøyd med den jeg. Ikke plaget med at den har vært for tung.

Skrevet

Jeg bor på landet, og har SIMO Duo!

Kjempefornøyd! lett å komme seg frem med både i snøkav, gress og grus ;)

Ja, den er litt tung å løfte inn og ut av bilen, men den er veldig lett å trille, og fjæringa er helt super!!!

Skrevet

Jeg bor nermt byen, og syns simo ble veldig tung her.

MEN, da jeg var en uke på landet var den helt fantastisk!! Kjendtes på ingen måte tung, var bare deilig å trille! Ville absolutt gått for den viss jeg hadde bodd en annen plass!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...