Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 "død" og blodig playgirl(playboy bunny kostyme med blod og gugg) sykepleier full av blod, bandasje, øks osv....?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Den der sykepleieren er rimelig oppbrukt da. Hvorfor ikke være noe som ikke er sexy, bare veldig fantasifullt og kult?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 aldri ett noen om har vært blodig sykepleier jeg...og jeg har vært på mange halloween fester:P kom med forslag da?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Begge er jo veldig vanlig, og de fleste som bruker de er egentlig mest opptatt av å være lettkledt. De ser på det som en mulighet til å være litt "stripperaktig" uten at noen kan si de er slutty, for det er jo tross alt halloween. Ofte kombineres antrekket med blodrøde, lange negler, alt for mye knallrød leppestift, og gigantiske øyenvipper. Jeg har ikke sansen for det, og synes det fort virker veldig billig, men det forsto du sikkert. Desuten har jeg sett noen gjøre dette, med milelange høyhæler, noe som førte til snubling, ekte strømperevner, brukkne negler og ikke minst ekte blod utpå kvelden.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 nei nei mente zombie sykepleier jeg da:) sånn særiøst utgriset med masse blod på hele kjolen, hvite strømper med blod, bandasje med blod osv osv...skrekkfilm scenario:)ikke se på meg jeg er så deilig med røde negler;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå