Anettemor82 Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Noen som har tips om vintersko som er litt breie? Jeg hadde noen superfit vintersko etter storebroren i str. 23. i lengden er de store nok, men det er trangt å få beina hans nedi så han gråter når jeg presser. Derfor regner jeg med at de er smale i modellen. Finnes det noen som er breiere?
Mrs. Bouquet Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Superfit var veldig trang på jenta vår også, ecco haket bedre, men viking passet foten hennes veldig godt. Så jeg vil anbefale viking goretex vintersko.
Anettemor82 Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2011 Takk for svar:) da går jeg gjerne for dem. Sånn er det. Tenkte jeg skulle spare penger ved at han kunne bruke broren sine, men neida. Han hadde breiere bein. Hadde superfit da ifjor til han også. når jeg tenker tilbake nå husker jeg at det var trangt da også men da gikk det på et vis. Huff! Da er det bare ut å shoppe nye sko:)
Alltid Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Kavat. Kjempegode sko. De har dem på Skoringen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Har ikke erfaring med kavat, men er enig i at viking er litt bredere i alle fall. Bruker det til min gutt. Kjøpte dyre ecco sko til jenta for 2 år siden og måtte kjøpe nye etter bare noen uker for at de ikke var brede nok =(
Lillepusen-78 Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Anbefaler også Viking goretex vinterstøvler. Vi har prøvd ulike typer til gutten vår på 3 år, og han er høy/bred i foten. Viking passer definitivt best.
Anettemor82 Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2011 Ser ut til at de fleste har god erfaring med Viking og de skal være vanntette (noe som er viktig på Vestlandet) så da går jeg for de.
ifie Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Viking har flere modeller, så de passer både til de med smale og brede føtter! Vi er veldig fornøyde!
Lillegull2008&2010 Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Min kar har veldig høy rist, og etter å prøvd litt rundt på butikker, så er Viking de som passer best på for han. de er dyre, men verdt hver en krone heldigvis..
mammatetogansketette:)) Skrevet 12. oktober 2011 #11 Skrevet 12. oktober 2011 Får henge meg på de andre her... Viking og Sorel. Prøvde og så nesnalobben (mente sjøl den er brei og høg på rista, brukte jo den sjøl i min barndom... ) men den var for smal i sålen- i hælen!?? selv om den var lang mer en nok... Har også spurt i flere skobutikker, og det er viking de anbefaler hver gang...
ღBellღ&gulletღ Skrevet 13. oktober 2011 #12 Skrevet 13. oktober 2011 Kamik - infant kommer inn i slutten av månden. Superfornøyd. 4 året vi bestiller de. http://www.cabelas.com
Libido- Skrevet 13. oktober 2011 #13 Skrevet 13. oktober 2011 Vi sleit også med brei fot på vår gutt når han skulle begynne med vintersko. Så vi ble anbefalt viking sine. Har ikke brukt annet =) Han er 5 år nå og vi velger fortsatt de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå